مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

خبرنگاران با اولویت مشاغل پرخطر برای تزریق واکسن در نوبتند

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۳:۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۱۷۲۰۹۵
خبرنگاران با اولویت مشاغل پرخطر برای تزریق واکسن در نوبتند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: خبرنگاران با اولویت مشاغل پر خطر برای تزریق واکسن در نوبت قرار می گیرند

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد حسین اسماعیلی در این باره اظهارداشت: خبرنگاران در کنار برخی مشاغل پر خطر در ایام کرونا نقش موثری در اطلاع رسانی داشتند و خود نیز در معرض خطر ابتلا هستند که جا دارد این گروه نیز در اولویت تزریق واکس قرار گیرد.

خبرنگاران در اولویت سوم مشاغل پرخطر برای دریافت واکسن

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: با احتساب خبرنگاران در اولویت سوم مشاغل پر خطر، واکسیناسیون فعالان رسانه پس از سالخوردگان در نوبت قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا ز قزوین؛ محمد حسن اسماعیلی در این باره اظهارداشت: بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، خبرنگاران پس از گروه یک شامل کادر بهداشت و درمان، جانبازان و بیماران خاص و گروه دو شامل سالخوردگان بالای ۶۵ سال در گروه سوم مشاغل پر خطر برای دریافت واکسن‌کرونا قرار دارند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان گفت: با توجه به آغاز مرحله دوم واکسیناسیون در کشور و احتمال درخواست لیست خبرنگاران برای قرارگرفتن در اولویت برنامه ایمن سازی در استان قزوین، تنها بانک اطلاعاتی موجود جهت ارائه به ستاد واکسیناسیون استان، پایگاه خانه مطبوعات بوده و تنها اعضای اصلی خانه مطبوعات برای دریافت واکسن معرفی خواهند شد.

واکسن

اسماعیلی بیان کرد: خبرنگارانی که هنوز عضو خانه مطبوعات نشده و درخواست عضویت نداده اند می توانند هرچه سریعتر برای عضویت اقدام کنند. 

وی اضافه کرد: رعایت شروط آیین نامه عضویت در خانه مطبوعات الزامی است و اعضایی که در خانه عضویت افتخاری دارند برای تبدیل عضویت خود به اصلی می توانند مدارک را کامل کرده و پس از لغو عضویت مجددا برای تبدیل به عضویت اصلی با مدارک کامل اقدام کنند.

اسماعیلی اظهارداشت: با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و با پیگیری های مستمر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان سینمایی، فعالیت افراد در عرصه سینما و تئاتر از گروه مشاغل ۳ به گروه ۲ منتقل شدند تا با این تغییر، فعالیت این دو حوزه فرهنگی در شهرهای دارای شرایط سفید، آبی، زرد و نارنجی با رعایت پروتکل های بهداشتی بلامانع شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین یادآورشد: از این پس سالن های سینما و تئاتر با قرار گرفتن در گروه دوم صنوف و مشاغل، در شهرهایی که وضعیتی غیر از قرمز دارند، می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا، فعالیت کنند.

وی افزود: با هماهنگی ستاد کرونا، سالن‌های تئاتر و سینما می توانند فعالیت خود را در شهرهای غیر از وضعیت قرمز از سر بگیرند و البته این‌فعالیت ها همچنان در شهرهای قرمز ممنوع است.

اسماعیلی بیان کرد: تمامی سالن‌های تئاتر نیز می توانند در شهرهای آبی و زرد و نارنجی فعالیت خود را آغاز کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز