مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین:

دوره آموزشی برای منتخبین شورای اسلامی شهرهای استان برگزار می شود

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۳:۳۹:۳۱
کد خبر: ۱۱۷۲۱۰۳
دوره آموزشی برای منتخبین شورای اسلامی شهرهای استان برگزار می شود
مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین گفت: اولین دوره آموزشی مورد نیاز منتخبین شوراهای شهر دوره ششم که برای اولین بار به صحن شورا راه پیدا می کنند در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مصطفی صالحی در این باره اظهارداشت: هدف از برگزاری این دوره ها در راستای آگاهی بخشی و ارتقای سطح دانش علمی و اداری منتخبین است.

وی اضافه کرد: شوراها به عنوان یکی از منابع مهم سرمایه اجتماعی در تعمیم حقوق و ایجاد فرهنگ نظم و احترام به قانون، سهم عمده ای در تحقق توسعه ملی دارند از این رو توانمند سازی شوراها امری مهم است و یکی از مهمترین  روش های حمایتی آگاهی بخشی و ارتقای سطح دانش علمی و اداری و همچنین بهره وری این افراد است.

صالحی تصریح کرد: برنامه ریزی های لازم در خصوص برگزاری این دوره های آموزشی در شهرهای استان برای منتخبین دوره ششم صورت گرفته و این دوره ها قبل از شروع به کار شورای ششم و بعد از پایان فرآیند قانونی انتخابات تشکیل می شود.

مدیرکل دفترشهری حوزه عمرانی استانداری از برگزاری این دوره ها با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی خبرداد و بیان کرد: این دوره ها به صورت شهرستانی  و با رعایت کلیه ضوابط بهداشتی برای دوره های حضوری است که در شرایط عادی برگزار می گردد در غیر اینصورت بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

نظر شما