مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین:

۵۱۰ اثر از مستندسازان کشور به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم یادگار رسید

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۰:۳۶
کد خبر: ۱۱۷۲۹۰۰
۵۱۰ اثر از مستندسازان کشور به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم یادگار رسید
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: ۵۱۰ اثر از مستند سازان سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم‌ یادگار ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمدحسین اسماعیلی در این باره اظهار کرد: این هنرمندان از ۲۸ استان کشور آثار خود را در بخش‌های مسابقه مستند ایران، میراث ناملموس و میراث فرهنگی قزوین ارسال کردند که از این تعداد، حدود ۱۰۰ اثر با نظر هیات انتخاب جشنواره به جدول اصلی جشنواره راه خواهند یافت.

وی اظهار داشت: جشنواره فیلم یادگار با هدف معرفی و تقویت میراث فرهنگی کشور با استفاده از ابزار فیلم و سینما به میزبانی قزوین و در سطح ملی برگزار می‌شود.

اسماعیلی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌های موجود، اکران فیلم‌های منتخب طبق جدول تنظیمی در روزهای ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری در بستر پلتفرم‌ها و فضای مجازی برای علاقه‌مندان پخش می‌شود.

دبیر جشنواره فیلم یادگار خاطرنشان کرد: هیات داوران جشنواره از میان این آثار، مستندسازان برتر را در هر بخش انتخاب خواهند کرد که در روز اختتامیه ۳۰ اردیبهشت ماه، نفرات برتر معرفی و جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

اسماعیلی یادآور شد: جشنواره فیلم یادگار توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و با همکاری سازمان سینمایی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، وزارت میراث فرهنگی، صدا و سیما، شبکه مستند سیما، استانداری و سازمان برنامه‌ و بودجه استان قزوین و صدا و سیمای مرکز قزوین برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز