مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

رسانه ها با مسئولان غیر مسئول در خصوص کرونا مصاحبه نکنند

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۱:۴۴
کد خبر: ۱۱۷۳۲۱۴
رسانه ها با مسئولان غیر مسئول در خصوص کرونا مصاحبه نکنند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: برای جلوگیری از تشویش اذهان عمومی و سوء استفاده بدخواهان نظام، از رسانه ها انتظار داریم از مصاحبه با افراد غیر مسئول در خصوص بیماری کرونا خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد حسین اسماعیلی در جلسه ستاد کرونای استان قزوین که روز شنبه در محوطه باز استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: با توجه به مصاحبه یکی از خبرگزاری ها با فرد غیرمسئول که صحت آن زیر سوال است و با توجه به تاکید استاندار قزوین مبنی بر جلوگیری از این فرآیند ضمن این که از مسئولان غیر مرتبط انتظار داریم در خصوص وضعیت ویروس کرونا با رسانه ها گفتگو نکنند از رسانه ها هم انتظار داریم از مصاحبه با این گونه افراد خودداری کنند.

12

وی اظهارداشت: در این شرایط باید به مردم امید دهیم و خبرهای آرام بخش منتشر کنیم و قرار نیست با خبرهایی که صحت ندارد و جامعه را دچار  تشویش و نگرانی می کند فضا را ملتهب کنیم.

اسماعیلی فرهنگ سازی برای همراه کردن مردم در شرایط کرونا را ضروری دانست و اظهارداشت: فرهنگ سازی در این زمینه یکی از هدف های اداره ارشاد است و در این زمینه انتظار  داریم خبرنگاران و رسانه ها نیز مشارکت بیشتری داشته باشند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: از دانشگاه علوم پزشکی استان درخواست می کنیم برای تولید محتوای فضای مجازی و کلیپ های آگاهی بخشی نسبت به معرفی کارشناسان و متخصصان ذیربط به اداره ارشاد اقدام کنند تا با مصاحبه های تخصصی نگرانی مردم کمتر شود.

اسماعیلی از مساعدت استاندار قزوین برای ارائه تسهیلات به رسانه های گروهی در شرایط کرونا تشکر کرد و خواستار ارائه تسهیلات به هنرمندان و  آموزشگاههای هنری و نیز در نوبت قرار گرفتن خبرنگاران برای واکسیناسیون شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز