استاندار قزوین:

ایجاد جامعه پویا و اخلاق مدار نیازمند توجه بیشتر به تربیت دانش آموزان است

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۸:۵۷:۵۰
کد خبر: ۱۱۷۳۲۲۰
ایجاد جامعه پویا و اخلاق مدار نیازمند توجه بیشتر به تربیت دانش آموزان است
استاندار قزوین گفت: معلمان باید در کنار تعلیم دانش آموزان به تربیت اهمیت بیشتری دهند تا بتوانیم ضمن اصلاح رفتارها، جامعه ای پویا، اخلاق مدار و ارزشی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیین بزرگداشت مقام معلم به صورت ویدئو کنفرانس عصر روز شنبه با حضور رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

در این مراسم که استانداران، مدیران کل آموزش و پرورش و معلمان نمونه سراسر کشور هم حضور داشتند از معلمان نمونه کشور تجلیل شد.

در مراسمی که با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری در استانداری برگزار شد از 18 معلم شاخص استان قزوین هم تجلیل شد.

2344

در این مراسم جمالی پور استاندار قزوین یاد شهید مطهری را گرامیداشت و گفت: آموزش و پرورش دو بال مهم توسعه در بخش تعلیم و تربیت است زیرا اگر همه فناوری ها و امکانات را داشته باشیم اما انسان متعهد و متخصص را نتوانیم تربیت کنیم از غافله توسعه عقب می مانیم.

وی بیان کرد: انسان متعهد و متخصص عامل توسعه کشور است و ما هم باید بپذیریم که مهمترین سرمایه کشور فقط نیروی انسانی است.

استاندار قزوین تصریح کرد: انسانهای فرهیخته در کلاس های همین معلمان تربیت شده اند لذا فرهنگیان باید بدانند در خلق رفاه و تربیت آیندگان نقش اساسی دارند و حتما باید به موضوع تربیت اهمیت بیشتری دهند.

جمالی پور گفت: نظام آموزشی ما می تواند رفتارهای پرخاشگرانه و بد اخلاقی را حل کند و برای تحقق این مهم لازم است آموزش و پرورش به اخلاق توجه بیشتری کند.

وی اضافه کرد: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش می تواند مسیر قله های رفاه و توسعه اقتصادی را هموار کند و ما سرمایه گذاری در این عرصه را هرگز هزینه نمی دانیم.

استاندار قزوین یادآورشد: متاسفانه در سالهای اخیر در مسیر اخلاقی جامعه تغییراتی ایجاد شده که به نظر می رسد باید در کنار تعلیم به تربیت اهمیت بیشتری دهیم تا بتوانیم رفتار جامعه را اصلاح کنیم و جامعه ای پویا و ارزشی داشته باشیم.

هخخ

جمالی پور افزود: قدردان زحمات معلمان هستیم و انتطار داریم نقش تربیتی خود را پر رنگ ببینند تا جامعه رو به توسعه حرکت کند. 

استاندار قزوین گفت: امروز که در کشور با مشکلات جدی روبرو هستیم باید به نقش معلمان اهمیت دهیم تا این چالش ها برطرف شود و در این میان رسیدگی به معیشت و رفاه معلمان را وظیفه دولت می دانیم و تاکنون نیز به اندازه توان مالی انجام شده ولی انتطار داریم معلمان به تربیت یک نسل بالنده کمک‌ کنند.

در ادامه 9 تن از معلمان، مدیران، دبیران، مراقبان سلامت، هنرآموزان، مشاوران نمونه و شاخص تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز