معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین:

دستگاه‌های اجرایی قزوین به همکاری در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ مکلف هستند

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۳۰:۴۷
کد خبر: ۱۱۷۴۱۰۴
دستگاه‌های اجرایی قزوین به همکاری در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ مکلف هستند
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین گفت: به منظور برگزاری مطلوب انتخابات 1400 همه دستگاههای اجرایی در استان مکلف به همکاری با ستاد انتخابات و تامین نیازهای آن هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رقیه نانگیر در جلسه ستاد انتخابات استان که ظهر دوشنبه در محوطه روباز استانداری برگزار شد اظهارداشت: در آستانه برگزاری مهمترین رویداد سیاسی و اجتماعی کشور هستیم که در تعیین سرنوشت مردم نقش اساسی دارد و همه باید در اجرای آن همکاری کنیم.

وی بیان کرد: تمامی دستگاه ها مکلف هستند که در برگزاری انتخابات همکاری کنند و تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز را در خدمت ستاد انتخابات استان قرار دهند.

نانگیر با اشاره به تامین خودروی مورد نیاز شعب اخذ رای در استان قزوین تصریح کرد: استانداری برای تامین خودروهای مورد نیاز ستاد انتخابات شهرستانها از وسایل نقلیه ادارات استفاده خواهد کرد که در دوره قبل هم این روند انجام شده است.

4321

وی اضافه کرد: تامین نیرو برای ستاد انتخابات استان نیز با اولویت به کارگیری نیروهای رسمی، پیمانی و قراردادی دستگاه ها انجام خواهد شد و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین یادآورشد: در صورتی که فرمانداران به نیروی خاصی نیاز دارند می توانند موارد را به معاونت پشتیبانی اعلام کنند تا در مدت ۲۴ ساعت درخواست آنها پیگیری شود.

وی گفت: به فرمانداران و بخشداران سراسر استان اعلام می کنیم که نگران اقدامات پشتیبانی نباشند و تلاش می کنیم تمام نیازهای مرتبط با ستاد انتخابات را مهیا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز