فرماندار شهرستان آوج:

شهرستان آوج در رنگ بندی کرونایی، زرد شد / شهروندان از جابجایی غیرضروری خودداری کنند

۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۰۸:۴۰:۰۱
کد خبر: ۱۱۷۴۵۸۹
شهرستان آوج در رنگ بندی کرونایی، زرد شد / شهروندان از جابجایی غیرضروری خودداری کنند
فرماندار شهرستان آوج گفت: با کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، آوج در ردیف شهرهای زرد قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نصرت اله علیرضایی فرماندار آوج با اعلام این خبر اظهارداشت: مجموع مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان آوج از ابتدای انتشار این ویروس تاکنون به یک هزار و ۵۰ نفر رسیده و در حال حاضر روزانه به طور متوسط ۵ نفر به کرونا مبتلا می شوند.

وی بیان کرد: از دیروز ۱۳ اردیبهشت، شهرستان آوج در رنگ بندی کرونایی، زرد شده و شاهد کاهش محسوسی در روند ابتلای افراد هستیم اما بستری شدن مبتلایان با روند کاهشی آرامی پیش می رود.

فرماندار آوج تصریح کرد: دراین مدت ۴۸ نفر از شهروندان و هموطنان در شهرستان آوج براثر ابتلا به این ویروس، جان خود را از دست داده اند که ۱۳ مورد از این فوتی ها مربوط به سال جاری است.

علیرضایی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان و پرهیز از مسافرت و جابجایی های غیرضروری یادآورشد: بدون همکاری و همراهی عموم مردم اعم از مدیران ادارات، اصناف و اقشار مختلف نمی توان به ریشه کنی این ویروس امیدوار بود و برای تحقق آن کمر همت بست.

وی افزود: انتظار داریم همکاری شهروندان با ستاد کرونا تداوم داشته باشد و از عادی انگاری شرایط اجتناب شود تا هر چه سریع تر از این شرایط اضطراری، خسته کننده و خسارت بار رها شویم.

 

نظر شما