پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین راهیابی تیم ملی تکواندو بانوان کشور به المپیک را تبریک گفت

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۲۱:۳۷:۴۰
کد خبر: ۱۱۸۲۴۷۲
مدیرکل ورزش و جوانان قزوین راهیابی تیم ملی تکواندو بانوان کشور به المپیک را تبریک گفت
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین راهیابی تیم ملی تکواندو بانوان کشور به مربی گری فاطمه صفر پور ورزشکار قزوینی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین کسب جواز حضور در المپیک از سوی تیم ملی تکواندوی کشورمان به مربی گری فاطمه صفرپور را تبریک گفت.

متن پیام مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین بدین شرح است>

بسم الله الرحمن الرحیم

در سایه الطاف حضرت حضرت حق و توجهات حضرت ولی عصر(عج)، فتخاری بسیار ارزشمند و غرور آفرین نصیب مردم همیشه قهرمان ایران اسلامی بویژه استان قزوین شد تا برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ورزش استان همیشه قهرمان قزوین ثبت شود.

صفر پور

 تیم ‌ملی تکواندو بانوان کشورمان با مربیگری فاطمه صفرپور مربی شایسته قزوینی، با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار(س) موفق شد با اقتدار و شایستگی جواز حضور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو را بدست آورد تا بانوان قهرمان و همیشه سرافراز دیار مینودری نماینده شایسته ای را برای اولین بار در مهمترین آوردگاه ورزشی جهان داشته باشند.

اینجانب موفقیت بسیار ارزشمند و غرور آفرین حضور در المپیک را به مردم همیشه قهرمان ایران اسلامی به ویژه استان سرافراز قزوین، فدراسیون تکواندو کشورمان،هیئت موفق تکواندو استان و خانواده این مربی پرتلاش و افتخار آفرین تبریک گفته و توفیق و سربلندی نمایندگان شایسته و پرافتخار استان قزوین را در المپیک ۲۰۲۱ توکیو از درگاه ایزد منان خواستارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز