موفقیت برای ورزش قزوین:

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین عنوان برتر کشور را کسب کرد

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۲۳:۲۱:۴۶
کد خبر: ۱۱۸۲۵۰۱
روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین عنوان برتر کشور را کسب کرد
از سوی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان به مناسبت گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزون عنوان« برتر» را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، از سوی دکتر کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان برترین روابط عمومی های کشوری معرفی شدند که در این میان روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزون در ردیف برترین ها قرار گرفت.

دکتر کاوه احمدی ضمن قدردانی از تلاش های تمامی مدیران و کارشناسان فعال در عرصه روابط عمومی تصریح کرد: همکاران ما در ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور نقش مهمی در معرفی دستاوردهای دو حوزه ورزش وجوانان دارند که منجر به امید آفرینی و نشاط اجتماعی می شود.

وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش تمامی فعالان عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی حوزه ورزش و جوانان اعلام کرد: پس از کارشناسی های انجام شده استان های: قزوین، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، تهران، آذربایجان شرقی، گلستان، خراسان رضوی، همدان، آذربایجان غربی، کردستان، یزد و کهگیلویه بویر احمد، البرز و اردبیل موفق شدند در حوزه خبر، اطلاع رسانی و فضای مجازی «عنوان برتر» را کسب کنند. 

بر این اساس استانهای البرز، اردبیل، کرمان، مازندران، یزد، اصفهان، کردستان، همدان، گیلان و سمنان در حوزه روابط عمومی حائز« رتبه برتر» شدند.

همچنین در ادامه بررسی های کارشناسی، روابط عمومی های استان های بوشهر، خوزستان، قم، خراسان شمالی، هرمزگان، ایلام، فارس، کرمانشاه، زنجان، مرکزی و لرستان به دلیل اهتمام در پیشبرد اهداف دو حوزه ورزش وجوانان « شایسته تقدیر»شناخته شدند.

بنابه اعلام دکتر احمدی از جمله معیارهای سنجش در این دوره ارزیابی عملکرد، تولید محتوای ملی، ارتباط با رسانه ها، فعالیت در فضای مجازی، ارتباطات درون و برون سازمانی، نظر سنجی، به روز رسانی اخبار و اطلاعات، سرعت، دقت، شفافیت در ارسال اخبار، بهره مندی از تکنولوژی های رسانه ای، استفاده از توان کارشناسی ادارات کل و همکاری با اداره کل روابط عمومی وزارت ورزش وجوانان، بوده است.

برای معرفی استانهای برتر، اداره ارتباطات و رسانه اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش وجوانان، حدود 4 ماه عملکرد روابط عمومی های 31 استان را مورد بررسی قرار داد تا برترین ها مشخص شوند.

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با مسئولیت سعید میرعزیزی سال گذشته نیز موفق شده بود عنوان روابط عمومی برتر کشور را کسب کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز