رئیس حوزه هنری استان قزوین:

طرح اکران مردمی فیلم های مستند به طور همزمان در ۲۰ مسجد در قزوین آغاز شد

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۲۲:۰۵:۵۰
کد خبر: ۱۱۸۳۵۶۲
طرح اکران مردمی فیلم های مستند به طور همزمان در ۲۰ مسجد در قزوین آغاز شد
رئیس حوزه هنری استان قزوین از آغاز اجرای اکران فیلم های مستند در 20 مسجد در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت سوم خرداد، مراسم رونمایی از پوستر طرح اکران مردمی فیلم های مستند، همزمان در بیش از ۲۰ مسجد استان قزوین عصر دوشنبه در محله امیدیه شهر ناصرآباد قزوین برگزار شد.

محمدرضا امامقلی رئیس حوزه هنری قزوین در این مراسم گفت: ثبت تجربیات انقلاب اسلامی و رویدادهای آن به عنوان انقلابی منحصر بفرد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا پیام انقلاب را به نسل آینده منتقل کنیم.

وی افزود: روایت جریان حق، موانع تحقق و قله های افتخار حقانیت در قالب های هنری یک رسالت مهم است که چرخه تواصی به حق از طریق ثبت، تولید و انتشار محتوا، از وظایف دلسوزان انقلاب اسلامی محسوب می شود.

امامقلی با اشاره به برنامه«چای مستند» تصریح کرد: در برنامه «چای مستند» اهدافی از جمله اکران فیلم های برتر تولید شده توسط هنرمندان انقلاب اسلامی پیگیری می شود و در آن روایت هایی همچون پیشرفت، سبک زندگی ایرانی اسلامی، روایت مجاهدین اسلام از پشت خاکریزهای دفاع مقدس تا مرزهای امروز، محور مقاومت تا پشت در خانه صهیونیست ها و روایت مجاهدت نیروهای انقلابی در مبارزه با مفسدان سیاسی و اقتصادی به تصویر کشیده می شود.

حوزه هنری 4

رئیس حوزه هنری استان قزوین یادآورشد: در اکران‌ مردمی مستند اهدافی چون گسترش مخاطبان مستندهای انقلابی مورد توجه قرار دارد تا امید بخشی و امیدآفرینی را در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی محقق کنیم.

وی ساخت مستندهای بومی را سومین ویژگی اکران های مردمی عنوان کرد و گفت: مستندهای بومی در بررسی مشکلات و ظرفیت های موجود بومی بسیار کارآمد است و این امر موجب می شود مشکلات در مسیر‌ مطالبه گری قرار گرفته و سازندگی در همه حوزه ها به معنای واقعی شکل بگیرد.

رئیس حوزه‌ هنری انقلاب اسلامی قزوین فعالیت در مناطق دورافتاده و محروم را از اولویت های دیگر حوزه هنری دانست و افزود: فعالیت در مناطق روستایی یک افتخار و نوعی عبادت است و از نگاه ما مدعوین اصلی برنامه های حوزه هنری مردم هستند و خدمت به آنها را رسالت خود می دانیم.

امامقلی بیان کرد: طرح اکران مردمی فیلم های مستند ضمن آگاهی بخشی، مطالبه گری را در بین مردم تقویت می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز