معاون عمرانی استانداری قزوین:

انتخاب شورایی اصلح و متخصص مهمترین دغدغه در مدیریت شهری است

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۰۷:۲۲:۴۳
کد خبر: ۱۱۸۳۶۰۹
انتخاب شورایی اصلح و متخصص مهمترین دغدغه در مدیریت شهری است
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: مهمترین دغدغه در مدیریت شهری انتخاب شورایی اصلح و متخصص است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فرخزاد در خصوص اهمیت شوراها در شرایط کنونی اظهارداشت: آنچه که امروز شهرها به آن نیاز دارد، روی کار آمدن نیروهایی خدوم و متخصص است.

وی افزود: مردم در انتخابات پیش رو، می بایست تجربه، تخصص و سابقه کار اجرایی افراد در حوزه های مختلف فرهنگی، ورزشی، آموزشی، بهداشتی و مدیریت شهری را ملاک انتخاب خود قرار دهند تا شهرها در دوره بعد بدرستی مدیریت شوند.

فرخزاد تصریح کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، باید فارغ از هرگونه نگاه سیاسی، جناحی و رنگ بندی های تعریف شده؛ صورت گیرد و بدون تردید نگاه های سیاسی به شهر آسیب می زند.

وی یادآورشد: تفکرات سیاسی و جناحی که در دوره پنجم شورای اسلامی شهر غالب بر انتخاب افرادی اصلح و کاردان شد به نوعی شهر را از نظر شهرسازی و مدیریت شهری دچار مشکلات متعددی کرد و عملکرد مثبتی از خود بر جای نگذاشت و بودجه های  محدود شهرداری بر اساس اصول فنی  هزینه نشد.

فرخزاد با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان این دوره هم گفت: بر اساس گزارش ستاد انتخابات استان در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر استان قزوین ۹۵۲ داوطلب در ۲۸ شهر استان به رقابت خواهند پرداخت که ۸۶ درصد داوطلبان مرد و ۱۴ درصد آنها زن هستند.

وی بیان کرد: استان قزوین دارای ۶۷۹ روستای واجد شرایط در برگزاری انتخابات شوراهای روستایی است که در این دوره چهار هزار و ۶۳۳ نفر داوطلب ثبت نام کردند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شورای شهر اسلامی و روستا ۲۸ خردادماه جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز