معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین:

گرامیداشت چهلمین سالگرد نمازجمعه شهر قزوین برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۲۳:۲۴:۳۵
کد خبر: ۱۱۸۴۱۳۳
گرامیداشت چهلمین سالگرد نمازجمعه شهر قزوین برگزار می‌شود
معاون سیاسی، امنیتی استاندار قزوین گفت: مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد نماز جمعه شهر قزوین و نکوداشت یاد آیت الله باریک امام جمعه فقید شهر قزوین تیر ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی  در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد برگزاری نماز جمعه استان قزوین که دراستانداری برگزار شد اظهار داشت: در فتح خرمشهر اراده ها بر ادوات جنگی دشمنان غلبه کرد و فتح خرمشهر به شکلی اهمیت داشت و به حدی مورد توجه قرار گرفت که کلید واژه جنگ هشت سال دفاع مقدس و کابوس بزرگی برای صدام شد.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر مسیر جنگ را عوض کرد و شرایط را در بسیاری از موضوعات بین المللی به نفع جمهوری اسلامی تغییر داد.

حبیبی با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه شهر قزوین گفت: نماز جمعه به طور قطع نقش و اثرگذاری بی بدیلی در جامعه و نظام جمهوری اسلامی دارد و حرکت مستمر فرهنگی، عبادی و سیاسی است که برای چهلمین سال برگزار می شود.

وی یادآورشد: باید ابعاد و آثار نماز جمعه بررسی شود و نحوه برگزاری بزرگداشت و افزایش استقبال از نماز جمعه  در دستور کار قرار گیرد.

حبیبی اظهار داشت: در مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد نماز جمعه استان موضوع نکوداشت آیت الله هادی باریک امام جمعه فقید قزوین هم به صورت همزمان در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به شخصیت برجسته مرحوم آیت الله باریک بین گفت: ایشان در قبل از انقلاب، حین انقلاب و پس از انقلاب نقش تاثیرگذاری در استان قزوین داشته و نکوداشت این شخصیت فقید می تواند به عنوان یک کار فرهنگی بسیار موثر در بین مردم متدین و انقلابی استان مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز