جانشین سپاه استان قزوین:

رسانه های متعهد مردم را به مشارکت در انتخابات تشویق کنند

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۲۳:۳۷:۱۰
کد خبر: ۱۱۸۴۱۳۶
رسانه های متعهد مردم را به مشارکت در انتخابات تشویق کنند
جانشین سپاه استان قزوین گفت: رسانه های متعهد در این شرایط حساس باید با اطلاع رسانی شفاف و واقع گرایانه و امیدآفرینی، مردم را به اهمیت مشارکت در انتخابات تشویق کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست هم اندیشی بسیج رسانه استان با فعالان و پیش کسوتان رزمنده و بسیجی رسانه ای استان با محور اهمیت مشارکت مردم در انتخابات عصر سه شنبه در قزوین برگزار شد.

عباس برزگر در این نشست اظهارداشت: امروز کشور در شرایط بسیار حساس و سرنوشت سازی قرار دارد و هجمه بی سابقه دشمنان انقلاب اسلامی ایجاب می کند ضمن حفظ هوشیاری در آگاهی بخشی و روشنگری جامعه هم همت کنیم.

بسیج رسانه 3

سرهنگ برزگر تصریح کرد: بدخواهان و دشمنان نظام تلاش می کنند مردم را به انقلاب و نظام بدبین کرده و کاری کنند تا با نا امید کردن مردم حضور آنها در پای صندوق های رای کم رنگ شود.

وی یادآورشد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا میلیاردها دلار هزینه کرد تا نفوذ خود در منطقه را بیشتر کند اما نه تنها به هدف نرسید بلکه امروز با همه فشارهای اقتصادی و تحریم و نقشه های متعدد، شاهد اقتدار ایران اسلامی در منطقه هستیم و این شکست آمریکا و اسرائیل را عصبانی کرده است.

جانشین سپاه قزوین تصریح کرد: از رسانه های متعهد و فعالان عرصه اطلاع رسانی انتظار داریم با احساس مسئولیت در این شرایط بیشتر پای کار باشند و در بیان واقعیت ها و شرایط کنونی زمینه مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب رئیس جمهوری اصلح را مهیا کنند.

بسیج رسانه 6

برزگر اظهارداشت: در یک جامعه حتما سلایق و دیدگاههای مختلفی وجود دارد که محترم است و ما باید سعه صدر خود را بالا ببریم و ضمن احترام به سلایق مختلف در صیانت از ارکان نظام وحدت نظر و هدف مشترک داشته باشیم.

وی گفت: دشمنان نمی خواهند ایرانی مقتدر شکل بگیرد و در این راه از همه ابزارهای رسانه ای و فضای مجازی خود استفاده می کنند لذا ما باید بدانیم امروز اگر نظام آسیب ببیند همه ضرر می کنیم و منطقی است که در کنار هم باشیم و با امیدواری در تعیین سرنوشت کشور مشارکت کنیم.

سرهنگ برزگر یادآورشد: روشنگری، اطلاع رسانی بموقع، شفاف سازی و امیدآفرینی مهمترین رسالت رسانه ها در شرایط کنونی است و همه باید کمک کنید تا مردم هم درک درستی از اهمیت شرکت در انتخابات این دوره داشته باشند و فردی اصلح را برای ریاست جمهوری و افرادی سالم و توانمند را برای مدیریت شهری انتخاب کنند.

وی اظهار امیدواری کرد در این دوره نیز با درک درست مردم از شرایط، شاهد مشارکتی مطلوب در انتخابات و انتخابی اصلح باشیم.

بسیج رسانه

در این نشست محمد کشاورز مسئول بسیج رسانه استان قزوین هم در خصوص نقش رسانه ها در امیدآفرینی و تشویق مردم به مشارکت در انتخابات مطلبی بیان کرد.

در ادامه تعدادی از خبرنگاران و فعالان رسانه دیدگاههای خود را مطرح کردند.

بسیج رسانه 5

همکاری رسانه ها در تولید محتوا، تکلیف دانستن شرکت در انتخابات، راهنمایی درست مردم در انتخاب اصلح، اخلاق مداری،سالم سازی فضای رسانه ای، رعایت انصاف و اخلاق در فعالیت های رسانه ای و بهره گیری مناسب از فضای مجازی از موارد مطرح شده از سوی فعالان رسانه بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز