استاندار قزوین:

روند ساخت مسکن محرومان در قزوین مطلوب است

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۱۲:۴۵:۳۶
کد خبر: ۱۱۸۴۸۵۲
روند ساخت مسکن محرومان در قزوین مطلوب است
استاندار قزوین گفت: روند ساخت مسکن محرومان در قزوین مطلوب است و امیدواریم با احداث 2000 واحد روستایی و 1300 واحد در طرح اقدام ملی بخش زیادی از نیاز مسکن افراد کم درآمد تامین شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین روز پنجشنبه در مراسم افتتاح 24 واحد مسکونی مجتمع گلستان در شهر اقبالیه در جمع خبرنگاران با تشکر از اقدمات بنیاد مسکن اظهارداشت: این نهاد با هدف خانه دار کردن محرومان به دستور امام راحل تاسیس شد و در همان سالهای اولیه توانست کارهای ارزشمندی انجام دهد.

وی افزود: یکی از کارهای خوب بنیاد تامین سرپناه برای محرومان و نیازمندان در شهرهای کم جمعیت بویژه روستاییان است که در استان قزوین عملکرد این نهاد مطلوب و قابل قبول است.

dbp2_255837a16bc909d4ea2c52d1bf78610e

استاندار قزوین یادآورشد: در استان تعامل خوبی برای هماهنگی و خانه دار شدن مردم وجود دارد و توانسته ایم طرح های خوبی را عملیاتی کنیم که با تکمیل آنها گام موثری در حانه دار شدن مردم برداشته می شود.

وی بیان کرد: سهم استان قزوین از مسکن روستایی حدود 2 هزار واحد است که با تسهیلات بانکی و کمک بلاعوض 30 میلیون تومانی می توان بسیاری را صاحب سرپناه کرد.

استاندار قزوین اظهارداشت: تلاش می کنیم بخشی از این طرح ها تا پایان دولت به مرحله بهره برداری رسیده و کام مردم از این کار شیرین شود.

وی افزود: استان قزوین به دلیل حادثه خیز بودن باید خانه های مقاومی داشته باشد که در این راستا بنیاد مسکن توانسته بیش از نیمی از خانه های روستایی را مقاوم سازی و نوسازی کند که جای تقدیر دارد.

جمالی پور بیان کرد: در شهرهای کوچک هم بنیاد مسکن توانسته تعداد  ۴۰۰ واحد مسکونی را به محرومان واگذار کند و روند ساخت همچنان تداوم خواهد یافت تا افراد بیشتری صاحب سرپناه شوند.

افتتاح

استاندار قزوین افزود: امیدواریم با افزایش وام مسکن و مشارکت بیشتر بنیاد مسکن بتوانیم نیازهای مسکن در استان را بسرعت پاسخ داده و دغدغه خانه دار شدن افراد کم درآمد را کاهش دهیم.

جمالی پور از سفر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن به استان قزوین و افتتاح طرح های مسکن شهری و روستایی تشکر و قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز