معاون اجرایی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

دو هزار نفر از مدافعان سلامت در استان قزوین در مبارزه با کرونا تلاش می کنند

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۱۵:۲۷:۴۴
کد خبر: ۱۱۸۴۹۴۴
دو هزار نفر از مدافعان سلامت در استان قزوین در مبارزه با کرونا تلاش می کنند
معاون اجرایی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: بیش از دو هزار نفر از کادر درمانی و پرستاری به عنوان مدافعان سلامت در مبارزه با ویروس کرونا در حال خدمت به مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین به پاس 15 ماه تلاش شبانه روزی کادر بهداشتی، درمانی و پرستاری قزوین در ایام کرونا به نمایندگی از بیش از دو هزار نفر کادر مدافعان سلامت از 10 زوج کادر درمانی و پرستاری بیمارستانهای استان تجلیل کرد.

در مراسمی که ظهر پنجشنبه با حضور مجید بهرامی معاون اجرایی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان، مریم بیدخام معاون امور اجتماعی استانداری، علی لطفی معاون جوانان استان، جمعی از پرستاران و مدافعان سلامت در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد از تلاش ایثارگرانه همه پرستاران و مدافعان سلامت تقدیر شد.

123

مجید بهرامی در این مراسم اظهارداشت: با انتشار ویروس کرونا شاید در روزهای اول با یک رویداد غیر منتظره روبرو شدیم که راه مبارزه را نمی دانستیم اما در این ایام با تحمل سختی فراوان کسب تجربه کرده و به دستاوردهای مهمی رسیده ایم.

وی بیان کرد: ویروس کرونا یک تجربه بزرگ و سخت بود اما عشق و ایثار مدافعان سلامت اعم از پزشکان، پرستاران، کادر درمان و خدمات موجب شد بتوانیم بر پیک بیماری غلبه کرده و پیامدهای آن را کنترل کنیم.

بهرامی تصریح کرد: بیش از15 ماه شاهد ایثارگری و تلاش نیروهایی هستیم که سلامت خود را به خطر انداخته اند تا سلامت و جان دیگران تامین شود.

معاون اجرایی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: با بهره گیری از تخصص و تجربه و مدیریت منطقی در دوران کرونا موجب شد وارد بحران نشویم و بتوانیم شرایط را مدیریت کنیم.

1234

وی گفت: امیدوریم با تامین واکس خارجی و تولید واکسن داخلی و سرعت بخشیدن به واکسیناسیون بتوانیم بسرعت وارد بر بیماری غلبه کرده و آن را ریشه کن کنیم.

بهرامی تصریح کرد: تا زمان واکسیناسوین کامل همچنان از همه شهروندان درخواست می کنیم تا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا سلامت جامعه به خطر نیفتد.

وی اضافه کرد: بیش از دو هزار نفر کادر درمانی و بهداشتی در مبارزه با ویروس در قالب مدافعان سلامت همکاری می کنند و تاکنون 6 نفر از مدافعان سلامت نیز جان خود را در این راه از دست داده اند.

تجلیل 33

در ادامه از 10 زوج جوان مدافعان سلامت استان تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز