مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین:

۳۷۵ هزار مترمکعب آب صرفه جویی شده به طرح های توسعه اختصاص یافت

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۳۳:۰۴
کد خبر: ۱۱۸۵۶۸۷
۳۷۵ هزار مترمکعب آب صرفه جویی شده به طرح های توسعه اختصاص یافت
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین گفت: با اسنداد 72 حلقه جاه غیر مجاز و صرفه جویی 375 هزار مترمکعب آب توانستیم از این محل به درخواست های جدید واحدهای صنعتی، کشاورزی و خدماتی پاسخگو باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه تخصیص آب برای متقاضیان مصارف صنعتی، خدماتی، صنایع وابسته به کشاورزی عصر شنبه به ریاست هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در محل استانداری برگزار شد.

در این جلسه که علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری، یدالله ملکی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هم حضور داشتند درخواست ۸ واحد صنعتی، خدماتی، گردشگری و کشاورزی برای تامین آب مورد بررسی قرار گرفت.

یدالله ملکی در این جلسه گفت: واحدهای اب بر باید به سمت استقرار در شهرک های صنعتی هدایت شوند و در غیر این صورت با خرید چاه  کشاورزی نیاز خود را تامین کنند.

وی افزود: سقف اختصاص سهم اب به صنایع حداکثر ۲۵ مترمکعب است و از محل صرفه جویی ازانسداد چاههای فرم یک می توانیم بخشی از نیازهای جدید را تامین کنیم.

آب

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین بیان کرد: بر اساس  مصوبات جلسات قبلی از محل انسداد ۷۲ حلقه چاه فرم شماره یک که فاقد پروانه بودند و با حکم قضایی پر شده بود ۶۵۷ هزار مترمکعب صرفه جویی شده است که می توانیم به درخواستهای جدید اختصاص دهیم.

ملکی تصریح کرد: در جلسات قبلی با بررسی درخواست ها تعداد 4 شهرک صنعتی به میزان 375 هزار مترمکعب، 21 واحد صنعتی مقدار 111 هزار و 479 مترمکعب، 7 واحد خدماتی و رفاهی مقدار 45 هزار و 151 مترمکعب و 13 مورد گلخانه و صنایع وابسته کشاورزی به میزان 70 هزار و 20 مترمکعب آب تخصیص داده شد.

وی اظهارداشت: همچنین در این جلسه با موافقت استاندار با تخصیص آب به دو واحد صنعتی به میزان 3 هزار و 300 مترمکعب، 3 واحد خدماتی و رفاهی به میزان 12 هزار و 410 مترمکعب، دو واحد وابسته به کشاورزی در زمینه بسته بندی حبوبات و غلات به میزان 12 هزار مترمکعب و یک کشتارگاه صنعتی به میزان 7500 مترمکعب موافقت شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز