معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی قزوین:

خوشه فرآوری محصولات زیتون در قزوین راه اندازی می‌شود

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۰۸:۳۸:۴۵
کد خبر: ۱۱۸۶۴۶۷
خوشه فرآوری محصولات زیتون در قزوین راه اندازی می‌شود
معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین از راه اندازی خوشه فرآوری محصولات زیتون در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ شهریار کشاورز در جلسه انتخاب عامل توسعه خوشه فرآوری محصولات زیتون اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه های توسعه ای شرکت شهرک های صنعتی و از آنجایی که خوشه های کسب و کار نقش محوری و بارزی در نیل به اهداف سیاستهای اقتصاد مقاومتی و صنعتی کشور ایفا می کند، عامل توسعه پروژه خوشه فرآوری محصولات زیتون طارم سفلی انتخاب شد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی قزوین بیان کرد: با اعلام فراخوان عمومی و از بین چهار شرکت کننده، سید امیر محمد خطیبی به عنوان عامل توسعه خوشه خوشه فرآوری محصولات زیتون طارم سفلی انتخاب شد.

وی افزود: تشکیل خوشه فرآوری محصولات زیتون با هدف توسعه تولید و اشتغال مربوط به این محصول و ایجاد انسجام بیشتر بین واحدهای تولیدی و فرآوری آغاز شد که در حال حاضر قزوین رتبه دوم تولید زیتون در کشور را داراست.

کشاورز گفت: با تشکیل خوشه زیتون، برندسازی زیتون طارم سفلی، بازاریابی و صادرات محصولات وابسته به زیتون، ایجاد شبکه های کسب و کار و.. از جمله فعالیت های این حوزه است.

عضو هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان در پایان تصریح کرد: خطیبی به عنوان عامل توسعه خوشه فرآوری محصولات زیتون طارم سفلی قزوین به عنوان یک کارشناس توانمند قرار است طرح عملیاتی را برای راه اندازی خوشه و برند سازی آن انجام دهد که امیدواریم با حمایت لازم بتوان از این ظرفیت برای رونق تولید در بخش زیتون بخوبی استفاده کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز