رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور:

۷۵۰۰غریق نجات در استخرها و فضاهای آبی کشور فعالیت می کنند/ غرق شدن ۷۲ نفر در استخرها

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۶:۴۱:۱۵
کد خبر: ۱۱۸۶۸۴۷
۷۵۰۰غریق نجات در استخرها و فضاهای آبی کشور فعالیت می کنند/ غرق شدن ۷۲ نفر در استخرها
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور گفت: در حال حاضر 7500 غریق نجات در کشور فعالیت می کنند که پوشش بیمه ای آنها در استخرها با جدیت پیگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور در جلسه مجمع انتخابات هیئت نجات غریق و غواصی استان قزوین که روز دوشنبه با حضور علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان در محل اداره ورزش و جوانان قزوین برگزار شد اظهارداشت: در استان قزوین تعامل و هم افزایی بسیار خوبی میان اعضای هیئت شنا و نجات غریق حاکم است که می تواند به موفقیت های این رشته کمک کند.

وی افزود: تعامل، همدلی و همکاری در میان اعضای هیئت نجات غریق و غواصی استان بسیار نزدیک و صمیمی است و این همکاری موجب شده در ردیف هیئت های برتر و موفق  و کم حاشیه در سطح کشور محسوب شود.

حیدری

حیدری تصریح کرد: ضمن تبریک به رئیس جدید هیئت نجات غریق و غواصی استان قزوین از آقای زرآبادی پور انتظار داریم از تجربه ارزنده بزرگان و پیشکسوتان استان در این رشته استفاده کند و با اداره ورزش و جوانان استان هم همکاری بیشتری داشته باشد.

ضرورت بازنگری و اصلاح آیین نامه فدراسیون نجات غریق

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور گفت: آئین نامه فدراسیون مربوط به سالیان گذشته و قدیمی است لذا با توجه به شرایط امروز لازم است در آیین نامه و مقررات تغییرات اساسی صورت گیرد که این امر در حال نهایی شدن است.

حیدری بیان کرد: در کشور 7500 نجات غریق فعالیت دارند که در خصوص بیمه این افراد پیشنهاداتی ارائه شده که در صورت تصویب نهایی آن، مدیران استخرها مکلف به بیمه کردن تمامی غریقان نجات خواهند شد.

وی اظهارداشت: در سال گذشته بیش از یک هزار و 188 نفر در استخر، دریا و فضاهای آبی غرق شدند که از این تعداد فقط 72 نفر آنها به دلایل مختلفی که در حال بررسی است در استخر های سرپوشیده غرق شدند.

نجات غریق 44

حیدری تصریح کرد: تلاش می کنیم فعالیت و برنامه های هیئت در چارچوب وظایف و اختیارات صورت گیرد و ما این آمادگی را داریم که به بخش های مختلفی که  دارای فضاهای آبی هستند مشاوره ارایه کنیم تا با بهره گیری از ظرفیت ناجیان غریق بتوانند تعداد فوتی های این عرصه را کاهش دهند.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور در خصوص اطلاع رسانی در پیشگیری از غرق شدن افراد در فضاهای آبی گفت:کمیته های اطلاع رسانی هیئت در زمینه برنامه های فرهنگی و اطلاع رسانی اقدامات بسیار خوبی انجام داده اند تا جایی که کلیپ های تصویری و تبلیغی و پیام های این هیئت در برنامه آموزشی شبکه شاد در روز اول بیش از 2.5 میلیون بازدید کننده داشته است.

وی اظهار امیدواری کرد با تقویت جایگاه هیئت نجات غریق و غواصی بتوان خدمات کیفی و ایمن تری به استفاده کنندگان از استخرها ارائه کرد.

هیئت نجات غریق 4

مجمع انتخابات هیئت نجات غریق و غواصی استان قزوین امروز برگزار شد که پس از رای گیری اعضا، ادریس زرآبادی پور با کسب 10 رای از 17 رای ماخوذه به عنوان رئیس جدید هیئت نجات غریق و غواصی استان قزوین انتخاب شد.

پیش از این علی شهر شهروان به مدت 25 سال عهده دار ریاست هیئت نجات غریق و غواصی استان قزوین بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز