جانشین فرماندهی انتظامی قزوین خبر داد:

انهدام باند سارقین دوچرخه در سطح شهرستان قزوین

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۳:۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۱۸۷۲۵۳
انهدام باند سارقین دوچرخه در سطح شهرستان قزوین
جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین از دستگیری 3 سارق دوچرخه با 13 فقره سرقت و 2 مالخر در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ داود عبدالمالکی در این باره اظهارداشت: با توجه به افزایش وقوع سرقت دوچرخه در محدوده مینودر و مراجعه مالباختگان به کلانتری 14، موضوع دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت. 

وی بیان کرد: در پایش های اطلاعاتی و تحقیقات بعمل آمده ماموران حین گشت زنی درسطح حوزه استحفاظی 3 نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند. 

جانشین فرماندهی  انتظامی استان خاطر نشان کرد: سارقان در تحقیقات پلیسی  به سرقت  21 فقره دوچرخه و یک دستگاه موتورسیکلت اعتراف و معترف شدند دوچرخه های سرقتی را به 2 نفر مالخر در یکی از شهرستان های استان همجوار فروخته اند. 

این مقام  انتظامی تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه مالخر تیمی از ماموران کلانتری برای دستگیری متهم و بازرسی از آن مکان اعزام و موفق شدند علاوه بر دستگیری 2 نفر متهم، 3 دستگاه دوچرخه سرقتی از مخفیگاه آنها کشف کنند. 

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به اینکه هر 5 نفر متهم با تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند بیان کرد: پلیس همواره برخورد با مخلان نظم و امنیت را با اجرای طرح های امنیت اجتماعی با جدیت در دستور کار خود قرار داده و به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا افرادی بخواهند امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز