در راستای حل مشکلات تولیدکنندگان؛

استاندار قزوین از چند واحد صنعتی در آبیک بازدید کرد

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۲:۴۱:۵۸
کد خبر: ۱۱۸۷۷۵۷
استاندار قزوین از چند واحد صنعتی در آبیک بازدید کرد
هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در راستای حل مشکلات تولیدکنندگان از چند واحد صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین در شهرستان آبیک بازدید و برای رفع مشکلات آنها دستور لازم را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین روز چهارشنبه به همراه عیسی قبادی معاون اقتصادی استانداری، عزیزالله افضلی رئیس سازمان صمت، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، احمدپور فرماندار شهرستان آبیک از چند واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین شماره ۲ در شهرستان آبیک بازدید کردند.

استاندار قزوین و مدیران صنعتی استان در این بازدید ضمن بررسی مشکلات و چالش های مهم این واحدها برای رفع موانع دستور رسیدگی صادر کردند.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در این بازدید گفت: در سالی که به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تعیین شده همه وظیفه داریم کمک کنیم تا چرخ تولید سریعتر بچرخد.

وی بیان کرد: مهمترین رویکرد دولت رونق و جهش تولید و حمایت از تولیدات داخلی است تا اشتغال تقویت شود.

جمالی پور افزود: در بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی که همه هفته صورت می گیرد از نزدیک با مشکلات تولیدکنندگان آشنا شده و در محل برای رفع برخی از آنها دستور لازم را صادر می کنیم.

استاندار قزوین امروز از شرکت صنعتی نوآور ارتباط صنعت، تولیدکننده دسته سیم لوازم خانگی، دوشاخه و ماسک که با 55 میلیارد تومان سرمایه گذاری راه اندازی و برای ۴۴۰ نفر شغل ایجاد کرده است بازدید کرد.

همچنین شرکت سارا کارتن، تولیدکننده کارتن چند لایه و کارتن بسته بندی با ۲۸ نفر اشتغال و 30 میلیارد تومان سرمایه گذاری و شرکت پلیمر روشان تولید کننده انواع ساره های پلی اتیلنی با ۱۰ نفر از دیگر واحدهای بازدید شده توسط استاندار بود.

جمالی پور در ادامه سفر به شهرستان آبیک از شرکت سها طب البرز  که با 10 میلیارد تومان سرمایه گذاری در زمینه تخت جراحی اتاق عمل فعالیت می کند و شرکت ایستا لنت آریا، تولید کننده لنت ترمز خودروهای سبک و سنگین با اشتغال ۱۷ نفر و سرمایه گذاری 5  میلیارد تومانی، شرکت ایستا نوآوران، تولیدکننده تابلوهای برق فشار قوی و ضعیف با اشتغال ۸۰ نفر و سرمایه گذاری ۳۲ میلیارد تومانی، شرکت درود کلید تولید کننده انواع مقره های فشار قوی سیلیکونی با اشتغال ۵۰ نفر بازدید کرد.

استاندار قزوین ضمن گفتگو با کارگران و مدیران این واحدها برای حل مشکلات آنها قول مساعد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز