فرماندار بوئین زهرا :

برگزاری هرگونه تجمع انتخاباتی و سخنرانی در فضای بسته ممنوع است

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۰۷:۴۳:۲۲
کد خبر: ۱۱۸۸۰۹۸
برگزاری هرگونه تجمع انتخاباتی و سخنرانی در فضای بسته ممنوع است
فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا برگزاری هر گونه تجمع انتخاباتی و سخنرانی نامزدها و طرفداران آنها در فضای بسته ممنوع شده و تخلف است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مصطفی آقاعلی با اشاره به ابلاغ پروتکل‌های انتخاباتی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا برای انتخابات ۱۴۰۰ اظهارداشت: برگزاری هرگونه تجمع انتخاباتی، مراسم سخنرانی، گفتگو و مناظره در مکان های سربسته از قبیل مساجد، سالن های اجتماعات، تالارهای پذیرایی و سالن های ورزشی ممنوع است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بوئین زهرا افزود: برگزاری تجمع انتخاباتی سخنرانی نامزدها در فضای باز از جمله استادیوم روباز، فضای باز مدارس و مراکز آموزش عالی و سایر مراکز مرتبط با سازمان‌های مطابق با شیوه نامه بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رعایت مواردی که اعلام می شود مانعی ندارد.

وی بیان کرد: رعایت فاصله مناسب( بر اساس ۸ متر مربع )فضای باز برای یک نفر، رعایت ثبت شرکت کنندگان به میزان حداکثر ۳۰ درصد ظرفیت فضای در نظر گرفته شده است.

آقاعلی تصریح کرد: تمامی شرکت کنندگان و برگزار کنندگان ملزم به استفاده ازماسک می باشند و مسئولان مراسم باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که قبل و بعد از مراسم در مقابل درب ورود و خروج تجمع نشود و زمان برگزاری مراسم حداکثر برای ۲ ساعت برنامه ریزی شود.

فرماندار بویین زهرا یادآورشد: رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شده در خصوص تجمع الزامی است و رعایت نکردن دستورالعمل های یاد شده تخلف انتخاباتی محسوب می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز