رئیس حوزه هنری استان قزوین:

بصیرت شهدای فاطمیون ستودنی است

۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۵:۴۹:۱۰
کد خبر: ۱۱۸۸۵۵۱
بصیرت شهدای فاطمیون ستودنی است
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: بصیرت شهدای تیپ فاطمیون ستودنی است

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ .فیلم مستند «به وقت بودن» با حضور رزمندگان و خانواده شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون قزوین، محمدرضا امامقلی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین، سردار هاشم آذربایجانی فرمانده سابق تیپ صاحب الامر(عج)، بهمن عشایری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین روز جمعه در مسجد صاحب الزمان شهر چوبیندر قزوین اکران شد.

محمدرضا امامقلی در ابتدای این مراسم گفت: تجلیل از خانواده شهدای مدافعین حرم تیپ فاطمیون، کم ترین کاری است که می توان برای آنها انجام داد به این دلیل که شهدای افغان از اجر؛ مهاجرت و شهادت برخوردارند و از جمله بزرگ‌مردان حق علیه باطل هستند.

۱۱۲۲۳۳

وی افزود: شهدا و رزمندگان تیپ فاطمیون در تاریخ ماندگار خواهند ماند و در زمره مجاهدین فی سبیل الله قرار دارند زیرا مجاهدینی که زمان و موقعیت را درک کردند و نه فقط در دفاع از حرم بلکه برای دفاع از اسلام جانانه ایستادند شایسته تقدیرند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین به نقش شهید سلیمانی و هوشیاری و بصیرت رزمندگان افغانی اشاره کرد و افزود: آنچه که موجب شد لشکر فاطمیون شکل بگیرد، وجود بزرگ مردی بنام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همراه بصیرت رزمندگان افغانی بود.

وی بیان کرد: این دو اراده موجب تشکیل لشکری شد که دفاع از حرم و اسلام را از مهم ترین اصل زمان خود می دانستند و نتیجه آن شد که نیروهای تروریستی داعش و نظام استکبار و خونخوار جهانی را شکست دهند.

در ادامه این‌ مراسم سردار هاشم آذربایجانی از خاطرات جنگ در سوریه گفت.

۱۱۱

در پایان این مراسم ضمن پیوند زدن دو پرچم ایران اسلامی و افغانستان از رزمندگان و  خانواده شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون در قزوین تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز