دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پرشکی استان قزوین:

آخرین وجدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱۶ خرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۱۶ - ۱۱:۵۴:۳۰
کد خبر: ۱۱۸۸۹۴۵
آخرین وجدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پرشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته تعداد 55 بیمار دیگر با ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان قزوین بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فخار سلیمانی در این باره اظهارداشت: در بیست و چهار ساعت گذشته با ابتلای 55 بیمار دیگر تعداد بیماران کرونایی استان به 260 نفر رسیده است.

وی افزود: همچنین موارد قطعی ابتلا به کرونا در حال حاضر 67 نفر است و 18 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: با تلاش کادر درمانی و پرستاری در بیست و چهارساعت گذشته 31 بیمار نیز پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شدند.

فخار سلیمانی بیان کرد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون بیش از 25 هزار و 263 بیمار در بیمارستانهای استان بستری شدند که 457 نفر آنها بستری موقت داشتند.

سلیمانی+2

وی اظهارداشت: موارد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان 61 هزار و 586 نفر و موارد محتمل و مشکوک نیز 14 هزار و 121 نفر بوده است.

بگفته فخار سلیمانی تاکنون بیش از یک هزار و 768 نفر در اثر ابتلا به کرونا در استان قزوین فوت کرده اند.

دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین افزود: همچنین تاکنون  20 هزار و 998 نفر از بیمارستانهای استان ترخیص شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز