مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین:

جشنواره «کمند» ویژه دانشجویان دختر در قزوین برگزار می شود

۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۰۸:۲۹:۴۳
کد خبر: ۱۱۸۹۶۴۴
جشنواره «کمند» ویژه دانشجویان دختر در قزوین برگزار می شود
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: جشنواره رویداد کار، مهارت و نوآوری با عنوان«کمند» ویژه دانشجویان دختر در دانشگاه بین المللی قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ صدیقه ربیعی در این باره اظهارداشت:  به منظور آشنایی دانشجویان با مهارت آموزی و نوآوری در کار، جشنواره « کمند» ویژه دانشجویان دختر دانشگاه‌های قزوین برگزار می شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: از دختران دانشجوی شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های استان دعوت می‌ شود در جشنواره رویداد کار، مهارت و نوآوری با عنوان «کمند» شرکت کنند.

ربیعی تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره  آشنایی دانشجویان با مفاهیم مهارت و نوآوری و کار آفرینی، ایجاد ارتباط بین دانشجویان و شرکت های دانش بنیان و همچنین پارک های علم و فناوری و صندوق های حمایت از کارآفرینی است.

وی یادآورشد: برگزاری این جشنواره فرصتی است تا دانشجویان بتوانند محصولات تولیدی خود را در معرض دید و قضاوت صاحبان صنایع قرار دهند که این کار می تواند فضای بانشاطی را برای فعالیت دانشجویان و شکوفایی استعداد عملی آنها ایجاد کند که ارزشمند است.

ربیعی در مورد محورهای برگزاری جشنواره هم گفت: دانشجویان می توانند آثار خود در زمینه های صنایع دستی، چرم، کیف، کفش، زیورآلات، قاب سازی، محصولات چوبی، تولیدات خوراکی و غذایی، تکنولوژی و مهندسی، دوخت، طراحی پارچه و لباس، صنایع خلاق فرهنگی، محیط زیست  و گردشگری را در جشنواره ارائه کنند.

وی بیان کرد: مجری این جشنوار دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در قزوین است و به افراد برگزیده جشنواره مشوق هایی از جمله تسهیلات کم بهره تا سقف ۱۰۰ میلیون تومانرداخت می شود. 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین اظهارداشت: آخرین مهلت ارسال آثار تا 23 خرداد ماه تعیین شده و دانشجویان دختر دانشگاههای استان می توانند برای بهره مندی از ظرفیت پیش بینی شده با مراجعه به سایت دانشگاه بین الملل در این رویداد شرکت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز