دبیر فدراسیون کشتی:

رشته کشتی ساحلی در استان قزوین راه اندازی شود

۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۱۶:۵۵:۳۶
کد خبر: ۱۱۹۰۵۹۱
رشته کشتی ساحلی در استان قزوین راه اندازی شود
دبیر فدراسیون کشتی کشور گفت: رشته سنتی کشتی ساحلی از ظرفیت های خوب ورزشی است که می توانیم در استان ها از جمله قزوین راه اندازی کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سید جلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان قزوین که در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان قزوین برگزار شد، با اشاره به ظرفیت و سوابق درخشان کشتی در استان قزوین اظهارداشت: استان قزوین دارای ظرفیت بالایی در رشته کشتی است و بزرگان و نام آوران متعددی در این رشته تقدیم کشور کرده است.

وی افزود: هدف از این گردهمایی و مجامع ارتقای کیفی رشته کشتی است لذا باید خانواده کشتی همیشه همدل در کنار هم قرار بگیرند تا دستاوردها بیشتر شود.

عسگری تاکید کرد: رئیس هیئت کشتی استان باید با دعوت از بزرگان و پیشکسوتان از ظرفیت این افراد از جمله آقای مشهدی آقایی، لایق، لشگری و سایر بزرگان در جهت توسعه و تقویت این رشته مهم استفاده کند.

کشتی 33

دبیر فدراسیون کشتی کشور خطاب به رئیس جدید هیئت کشتی استان قزوین گفت: با توجه به اینکه در برخی از شهرستان ها هیئت های کشتی با سرپرست اداره می شوند و این وضعیت طولانی شده باید در کمترین زمان ممکن ضمن مشورت با مدیرکل ورزش و جوانان استان این سرپرستی را تعیین تکلیف کنید.

وی موضوع داوری را از رکن های مهم رشته کشتی برشمرد و خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت های ملی و استانی از جمله آقای طاهرخانی برای ارتقای سطح داوری استان برخوردار شوید تا نتایج بهتری کسب کنید. 

عسگری یادآورشد: جناب آقای علی رضا دبیر قبل از مصدومیت به 19 استان سفر کردند و در صورت دعوت از ایشان برای حضور در استان قزوین و شهرستان های تابعه می توانید به نتایج خوبی برسید. 

دبیر فدراسیون کشتی ضمن تقدیر از پیشنهاد پذیرش میزبانی اردوهای رقابت های کشتی در استان قزوین گفت: برگزاری اردوها در استان ها انگیزه و اشتیاق جوانان و نوجوانان را برای فعالیت در رشته کشتی بیشتر می کند.

کشتی 2

وی در زمینه کشتی بانوان نیز اظهارداشت: برنامه‌های خوبی برای حضور موفق بانوان در رشته کشتی ارایه شده و در حال حاضر اردو و‌ مسابقات کشتی بانوان برگزار می شود لذا در استان قزوین هم باید موضوع حضور بانوان در رشته کشتی را مهم بدانید و آن را پیگیری کنید.

 عسگری اضافه کرد: راه اندازی رشته سنتی کشتی ساحلی یکی از ظرفیت های این ورزش مهم و اصیل است که می تواند در استان قزوین مورد توجه قرار گرفته و برای فعال شدن آن اقدام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز