شهردار منطقه یک قزوین:

۵۶ میلیارد تومان اعتبارات شهرداری منطقه یک در امور عمرانی هزینه شده است

۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۲۳:۴۱:۴۳
کد خبر: ۱۱۹۰۹۷۸
۵۶ میلیارد تومان اعتبارات شهرداری منطقه یک در امور عمرانی هزینه شده است
شهردار منطقه یک قزوین گفت: بیش از 56 میلیارد تومان اعتبارات شهرداری برای اجرای پروژه های عمرانی، فرهنگی و رفاهی در منطقه یک هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جمعی از مردم مردم منطقه راه آهن در جنوب شهر قزوین عصر پنجشنبه میزبان لطف الله سیاهکلی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین بودند تا در نشستی صمیمی با بیان مشکلات این منطقه برای حل آنها از نماینده خود کمک بگیرند.

در این نشست که در مسجد جواد الائمه راه آهن برگزار شد تعدادی از روحانیون محلات و امام جماعت مسجد و تعدادی از جوانان و پیش کسوتان محله نیز حضور داشتند، لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی به همراه بهنام زاده شهردار منطقه یک قزوین و احمدی مدیر برق شهرستان پس از شنیدن صحبت های اهالی به برخی از آنها پاسخ دادند.

image_2021_6_10-21_55_30_125_csn

بهنام زاده شهردار منطقه یک قزوین در جمع اهالی منطقه راه آهن با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این منطقه اظهارداشت: در سالهای اخیر در این منطقه سه فرهنگسرا احداث شده که اگر امروز فعالیت ندارند به دلیل مصوبه ستاد کرونا تعطیل هستند که با عبور از این شرایط با قوت برنامه های خود را ادامه خواهند داد.

وی افزود: در محله منتظری فقط 10 میلیارد تومان برای احداث یک فرهنگسرا هزینه شده و بوستان بانوان محله راه آهن با بیش از 35 میلیارد تومان اعتبار در شش هکتار مساحت در حال احداث است که تکمیل آن 10 میلیارد تومان نیاز دارد.

شهردار منطقه یک در خصوص مشکلات شبکه فاضلاب هم گفت: فرسودگی شبکه آب و فاضلاب در این منطقه باید توسط آبفا ترمیم و نوسازی شود و از سوی شهرداری برای دال گذاری حدود سه میلیارد تومان هزینه کرده ایم و در صورت رفع فرسودگی برای روکش آسفالت معابر هم اقدام خواهد شد.

بهنام زاده اظهارداشت: در شرایطی که ساخت و سازها کاهش یافته و درآمد شهرداری دچار چالش جدی شده اما همچنان کارهای عمرانی ادامه دارد ولی تکمیل نشدن برخی طرح ها ناشی از کاهش درآمد شهرداری است. 

 وی گفت: بیش از 56 میلیارد تومان بودجه شهرداری در منطقه یک برای امور عمرانی و خدماتی هزینه شده ولی قبول داریم که هنوز مشکلات باقیست و برای تامین زمین ورزشی و سرویس بهداشتی در صورت تامین زمین اقدام می کنیم.

image_2021_6_10-21_55_31_644_VkA

بهنام زاده در مورد سایر سوالات مطرح شده از سوی ساکنان راه آهن اظهارداشت: در خصوص کمربندی نسیم شمال این پروژه در محدوده اختیارات راهداری است اما با احساس مسئولیت شهرداری و مشارکت در آن با هزینه های سنگین این کار در دست اجراست که با تکمیل آن بخشی از مشکلات جنوب شهر قزوین حل می شود.

شهردار منطقه یک قزوین برای تامین سرویس بهداشتی، مناسب سازی معابر برای معلولان، احداث زمین ورزشی و تامین روشنایی و ایجاد بوستان در منطقه راه آهن هم قول مساعدت داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز