استاندار قزوین:

نامزدهای شوراها با رعایت اخلاق و رقابت سالم اعتماد مردم را جلب کنند

۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۱۳:۲۰:۳۹
کد خبر: ۱۱۹۱۱۰۹
نامزدهای شوراها با رعایت اخلاق و رقابت سالم اعتماد مردم را جلب کنند
استاندار قزوین گفت: نامزدهای شوراها با رعایت اخلاق، امانتداری، صدق در رفتار و گفتار و رقابت سالم به اعتماد مردم پاسخ داده و خدمتگزاری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست هماهنگی  نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر قزوین از سوی کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان قزوین روز جمعه در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

در این نشست که استاندار، رئیس ستاد انتخابات استان، جانشین اداره اطلاعات، فرماندار و دادستان قزوین هم حضور داشتند آخرین ضوابط تبلیغاتی و نکات قانونی به نامزدها یادآوری شد.

هدایت الله جمالی پور در این نشست اظهارداشت: انتخابات فرصتی برای کسانی است که مورد اعتماد مردم قرار می گیرند تا خدمت رسانی را سرلوحه کار خود قرار دهند و این فرصت می تواند آخرت ما را تهدید یا آباد کند.

image_2021_6_11-13_38_36_895_nhG

وی افزود: به برکت جمهوری اسلامی باب خدمتی برای مدیران مهیا شده که یادگار امام است تا مردم در تعیین سرنوشت کشور سهیم باشند و از رئیس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان، شوراها و حتی رهبری با رای مردم تعیین می شوند.

استاندار قزوین یادآورشد: همه وظیفه داریم با عملکرد صالح، قدردان این فرصت و نعمت باشیم و از این دستاورد صیانت کنیم و به اعتماد مردم پاسخ دهیم.

وی گفت: بعنوان خدمتگزاران منتخب مردم اگر عملکرد شما درست باشد تصویر خوبی به مردم داده شده و موجب اعتماد سازی می شوداما ‌متاسفانه گاهی دیده می شود بعد از فضای انتخابات ازعهد و پیمانی که با مردم بسته ایم عدول می کنیم که با این کار دنیا و آخرت خود را نابود کرده ایم. 

استاندار اضافه کرد: 4 سال فعالیت در شورا فرصت کمی است که اگر از حق الناس درست صیانت کردید خدا کمک ‌می کند و اگر خطا کردید به اعتماد مردم خسارت زده و خود را به سختی می اندازید زیرا دستگاههای نظارتی هم رصد می کنند و خطاها پنهان نمی ماند.

جمالی پور خطاب به نامزدها یادآورشد: امروز که در مقام نامزدی هستید با خود و خدای خود عهد کنید امانتدار باشید، اخلاق اسلامی را رعایت کنید و اخلاق را زیرپا نگذارید و در مسیر خدمت رسانی گام بردارید.

image_2021_6_11-13_38_58_177_pio

وی بیان کرد: نگاه مردم به شما مثبت بوده وقتی نامزد و تایید شدید یک ارزش پیدا کردید و اگر عضو شورا شوید ارزش شما بیشتر شده و باید رفتار درستی از خود نشان دهید تا خدمت رسانی افزایش یابد زیرا آنچه جامعه را دچار آسیب می کند بد اخلاقی است و اگر در جامعه بد اخلاقی هنجار شود پایدار نمی ماند. 

استاندار قزوین اظهارداشت: باید جامعه احساس کند فضای جدیدی در خدمت رسانی ایجاد شده و امروز امید مردم به شماست لذا از این فرصت بخوبی استفاده کنید.

وی اضافه کرد: در گذشته اشتباهات زیادی داشتیم و رهبری و بزرگان را نگران کردیم اما امروز در فضایی که نظام برای شما مهیا کرده بخوبی استفاده کنید تا اخلاق جدیدی در حکمرانی محلی شکل بگیرد و نشاط و امید بیشتر شود و توصیه می کنیم برای رای گرفتن به هر وسیله ای متوسل نشوید رقیب خود را با بد اخلاقی از میدان بدر نکنید.

استاندار قزوین تصریح کرد: رهبری فرمودند مشارکت و رای مردم پشتیبان نظام است و شما می توانید به افزایش مشارکت کمک کنید.

وی کفت: مسئولیت ها و صندلی های شورا ثابت نیست لذا با مردم صادق باشید و به آنها دروغ نگویید تا اعتماد عمومی خدشه دار نشود.

جمالی پور با اشاره به بیانات رهبری در خصوص مبارزه با جنگ نرم دشمنان هم گفت: جنگ نرم که مقام‌ معظم رهبری آن را گوشزد کردند تا سرمایه انسانی ما توسط دشمن آسیب نبیند بسیار مهم است و باید مراقب باشیم خودمان در مسیر دشمن حرکت نکنیم.

image_2021_6_11-13_38_42_561_0bR

وی اظهارداشت: گاهی اوقات ما خودمان فرصت را برای دشمن فراهم می کنیم و چون از رئیس جمهور، استاندار، وزیر و یا نماینده خوشمان نمی آید با تخریب و تهمت آنها را زیر سوال می بریم و دشمن را شاد می کنیم.

استاندار قزوین گفت: جنگ نرم یعنی از بین بردن ارزشها و فرصتها و میدان دادن به دشمن و متاسفانه برخی با لباس دین و ارزشها در مسیر دشمن گام برمی دارند.

جمالی پور ضمن تشکر از هیئت های اجرای و نظارت اظهار امیدواری کرد با رعایت مفاد قانونی از سوی نامزدها و طرفداران آنها انتخاباتی پرشور در استان برگزار شود.

نظر شما