دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین:

قاتلان محکوم به قصاص با وساطت خادمان رضوی در قزوین بخشیده شدند

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۰۸:۰۳:۵۴
کد خبر: ۱۱۹۹۱۶۳
قاتلان محکوم به قصاص با وساطت خادمان رضوی در قزوین بخشیده شدند
دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: با حضور خادمین بارگاه رضوی در قزوین دو زندانی محکوم به قصاص با رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ میلاد جباری در این باره اظهار کرد: قتل عمد حدود ۹ سال پیش توسط عموی خانواده رخ داده بود که با وساطت خادمان رضوی، زمینه رضایت از فرزندان مقتول فراهم شد.

وی افزود:  خانواده مقتول بدون گرفتن هیچ‌گونه مبلغی بابت دیه، تنها به حرمت امام‌رضا (ع) و به یمن قدوم پربرکت خادمان بارگاه رضوی رضایت داده و از اجرای حکم قصاص گذشتند.

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین یادآور شد: در روز‌های گذشته نیز به یمن حضور خدام رضوی در استان، یکی دیگر از محکومین به قصاص نجات یافته بود.

جباری ادامه داد: خادمان رضوی با حضور در منزل اولیای دم به منظور وساطت برای آزادی متهم، از خانواده مقتول طلب عفو و بخشش کردند که در نهایت با گذشت خانواده مقتول، قاتل محکوم به اعدام از پای چوبه‌دار برگشت و بخشیده شد.

وی اظهار کرد: متهم که به جرم قتل عمد مدت ۱۰ سال زندانی بود در طول دوران محکومیت همواره حسن اخلاق داشت، با کمک خادمان امام رضا(ع) بدون گرفتن دیه بخشیده شد.

جباری افزود: هدف از حضور کاروان‌های زیر سایه خورشید در استان‌های مختلف، تنها برگزاری جشن به‌مناسبت ایام دهه کرامت نیست، بلکه حضور این عزیزان در استان‌های مختلف، زمینه‌ساز فعالیت‌های مختلفی می‌شود.

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین بیان کرد: خادمان آستان قدس رضوی با حضور در منزل افراد رضایت‌دهنده و اهدای هدایای متبرک رضوی، از آنان جهت انجام این اقدام ارزشمند قدردانی کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز