رئیس سازمان صمت استان قزوین:

۱۵۷ هزار نفر در واحدهای صنعتی استان قزوین مشغول به کار هستند

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۲۰:۳۱:۵۳
کد خبر: ۱۲۰۳۷۰۸
۱۵۷ هزار نفر در واحدهای صنعتی استان قزوین مشغول به کار هستند
رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: بیش از157 هزار نفر در 3500 واحد صنعتی استان قزوین مشغول به کار هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دومین همایش اعطای گواهینامه و تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان روز چهارشنبه با حضور تابش معاون وزیر صمت، جمالی پور استاندار، لطف الله سیاهکلی، رجب رحمانی و روح الله عباسپور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، قبادی معاون اقتصادی استاندار، افضلی رئیس سازمان صمت و جمعی از تولیدکنندگان شاخص استان در شرکت گلد ایران در شهرک صنعتی کاسپین قزوین برگزار شد.

عزیز الله افضلی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در این مراسم گفت: در حال حاضر بیش از  ۱۵۷ هزار نفر در سه هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی استان قزوین مشغول به کار هستند و صنایع در کاهش بیکاری منطقه نقش موثری داشته است.

image_2021_7_7-21_23_22_772_aGo

افضلی ظهار داشت: تولیدکنندگان در شرایط سخت تحریم های ظالمانه و کرونایی کشور برای به گردش درآوردن چرخ های اقتصاد در کشور ایثار کردند و همچنان در این جبهه مبارزه اقتصادی تلاش می کنند.

وی افزود: در استان قزوین بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و تولیدی کوچک، متوسط و نیمه متوسط و بزرگ در شهرها، نواحی و شهرک های صنعتی وجود دارد که نیمی از آنها در خارج از شهرک های صنعتی مستقر شده اند.

رئیس سازمان صمت استان قزوین تصریح کرد: تنوع تولیدات صنعتی به استان قزوین ویژگی خاصی داده و در حال حاضر قزوین به عنوان قطب مواد شوینده، مواد معدنی، سرامیک، کاشی، شیشه، لوازم خانگی و قطعات خودرو در کشور محسوب می شود و به اشتغال استان کمک کرده است.

وی با اشاره به اهمیت تجلیل از فعالان عرصه تولید اظهارداشت: تولیدکنندگانی که در عرصه حمایت از حقوق مصرف کننده جدی هستند و آن را رعایت می کنند شایسته تقدیر هستند که امسال نیز با تقدیر از تعدادی از این افراد امیدواریم شاهد توجه به این موضوع از سوی کارآفرینان بیشتری باشیم.

لوح سیاهکلی

در ادامه از 45 واحد نمونه که در رعایت حقوق مصرف کنندگان تلاش کرده اند تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز