استاندار قزوین:

بهره گیری از شرکت های دانش بنیان به توسعه صنعتی شتاب بیشتری بخشیده است

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۲۰:۵۷:۰۳
کد خبر: ۱۲۰۳۷۱۹
بهره گیری از شرکت های دانش بنیان به توسعه صنعتی شتاب بیشتری بخشیده است
استاندار قزوین گفت: بهره گیری از شرکت های دانش بنیان و تقویت ارتباط دانشگاه وصنعت به توسعه صنعتی شتاب بیشتری بخشیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دومین همایش اعطای گواهینامه و تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان روز چهارشنبه با حضور تابش معاون وزیر صمت، جمالی پور استاندار، لطف الله سیاهکلی، رجب رحمانی و روح الله عباسپور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، قبادی معاون اقتصادی استاندار، افضلی رئیس سازمان صمت و جمعی از تولیدکنندگان شاخص استان در شرکت گلد ایران در شهرک صنعتی کاسپین قزوین برگزار شد.

هدایت الله جمالی پور در این همایش اظهارداشت: با توانمندی و ظرفیت هایی که داریم باید مسیر توسعه صنعتی با شتاب بیشتری طی شود و در این میان حمایت دولتی هم لازم است تا اشتغال و اقتصاد رونق بگیرد.

image_2021_7_7-21_23_58_319_DUD

وی تصریح کرد: باید تولیدکنندگان تشویق شوند تا به اشتغال و اقتصاد کشور کمک شود و اگر از تولید غافل شویم امنیت و معیشت مردم دچار چالش جدی می شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: امروز خیلی از کشورهای دنیا توجهشان به ایران است و کشورمان همیشه محل توجه بوده و در عرصه جهانی درخشش داشته ایم.

وی تصریح کرد: مسیر توسعه صنعتی باید با شتاب بیشتری طی شود و حضور شرکت های دانش بنیان به توسعه صنعتی کمک کرده و قرار گرفتن صنعت در کنار دانشگاه یک اتقاق مبارک است. 

جمالی پور بیان کرد: یک راه حکومت داری ایجاد اعتماد بین مردم و عناصر دولتی است و هر چقدر تولیدکنندگان بتوانند مردم را در کنار خود قرار دهند بدون تردید سرعت توسعه بیشتر می شود و دولت هم به عنوان لجستیک باید حمایت لازم را انجام دهد.

وی اظهار داشت: هر چقدر در این میان وحدت و انسجام بیشتر باشد به موفقیت بیشتر کمک می کند و می تواند اعتماد مردم را بالا ببرد.

استاندار قزوین گفت: حمایت از تولیدکننده برای صادرات هم مهم است زیرا اگر تولیدات ما نتواند در بازار خارجی نقش آفرین باشد حتما در دراز مدت موفق نخواهد بود. 

image_2021_7_7-21_23_50_336_yTe

وی اضافه کرد: مجلس باید حامی تولید کننده باشد و با اصلاح برخی قوانین زائد و نیز وضع قوانین کارآمد و به روز در مسیر جهش و رونق تولید گام بردارد.

جمالی پور یادآورشد: در گذشته جوایز صادراتی یک انگیزه بود اما امروز کم رنگ شده است لذا هرچقدر دولت بتواند مسیر  شکل گیری تولید را هموار کند و انگیزه سرمایه گذاران را بالا ببرد حتما در رونق تولید و صادرات هم موثر خواهد بود.

image_2021_7_7-21_23_23_757_dQh

در ادامه از 45 واحد نمونه که در رعایت حقوق مصرف کنندگان تلاش کرده اند تجلیل شد.

 

نظر شما