رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

مرحوم آیت الله هادی باریک بین شخصیتی مبارزه و تاثیرگذار بود

۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۱۸:۰۹:۰۲
کد خبر: ۱۲۰۳۹۹۱
مرحوم آیت الله هادی باریک بین شخصیتی مبارزه و تاثیرگذار بود
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: مرحوم آیت الله هادی باریک بین شخصیتی مبارزه و تاثیرگذار بود که یادگارهای ارزشمندی از خود برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ شورای اداری استان قزوین روز پنجشنبه با حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت قزوین آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، جمالی پور استاندار و سیاهکلی، عباسپور و رحمانی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاههای اجرایی در سالن شهید امامی قزوین برگزار شد.

روح الله عباس پور در این مراسم گفت: نماز جمعه به عنوان پایگاه اصلی انقلاب اسلامی و ریشه انقلاب است و در شرایطی که عظمت نماز جمعه در رژیم سابق به فراموشی سپرده شده بود خوشبختانه انقلاب آن را احیا کرد.

وی بیان کرد: نماز جمعه دستاورد معنوی انقلاب و عامل وحدت و انسجام است و مردم را در جریان وقایع ایران و جهان قرار داده و جهت گیری نظام از طریق خطبه ها تفسیر می شود.

image_2021_7_8-18_17_53_36_zm8

نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آیت الله باریک بین یکی از شخصبت های مبارز، مومن و متواضع به مدت سه دهه نماینده شایسته رهبری بودند و به عنوان مهمترین عامل وحدت و انسجام و تکیه گاه مردم محسوب می شدند.

وی بیان کرد: اگر قزوین در حوزه سیاسی مطرح و به استان تبدیل شد به برکت وجود ایشان بود و قدردان آن مرحوم هستیم و امروز خوشحالیم فرزند خلف ایشان با همان ویژگی های پدر در استان ما حضور دارند.

عباسپور گفت: قزوین شخصیت های برجسته ای دارد و امروز هم چهره های بزرگی داریم که درسایه وحدت به تعالی استان کمک خواهند کرد.

image_2021_7_8-19_3_35_794_i72

در ادامه حجت الاسلام محمد باریک بین فرزند امام جمعه فقید قزوین گفت: برگزاری سالگرد اقامه نماز و تجلیل از دست اندرکاران ستاد نماز جمعه حرکت ابتکاری خوبی بود که می تواند اهمیت نماز جمعه را برای نسل جوان نیز بیشتر بازگو کند.

وی بیان کرد: ضمن تشکر از تلاش همه مدیران در خدمت رسانی به مردم امیدواربم در دوران جدید و ریاست جمهوری جناب آقای رئیسی فضایی از همدلی و همکاری و مساعدت در سطح جامعه فراهم شود و گام های مثبتی برای کاهش آلام مردم برداشته شود.

حجت الاسلام باریک بین یادآورشد: بسیار امیدواریم در دوره ریاست جمهوری آقای رئیسی این سختی ها تقلیل پیدا کند و گامهای بزرگی به سمت آرمانها برداشته شود و شاهد یک حرکت همگانی و همدلانه در اداره کشور باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز