رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین:

کالاهای مرغوب ایرانی می تواند در بازار صربستان عرضه بیشتری داشته باشد

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۳:۳۹:۱۱
کد خبر: ۱۲۰۴۶۳۹
کالاهای مرغوب ایرانی می تواند در بازار صربستان عرضه بیشتری داشته باشد
رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین گفت: کالاهای ایرانی با کیفیت بالا و قیمت مناسب می تواند در بازارهای صربستان مشتریان خوبی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مهدی بخشنده در دیدار سفیر صربستان با استاندار قزوین گفت: دو کشور ایران و صربستان منافع مشترک متعددی دارند و سه سال قبل که موضوع لغو روادید مطرح شد اما به دلیل برجام اروپا فشار زیادی وارد کرد تا این کار صورت نگیرد.

وی افزود: در حال حاضر با دعوت از هیئت های تجاری و بازرگانی و سفرا به مناطق مختلف کشور بدنبال فهم مشترک برای استفاده از توانمندی ها و توسعه مناسبات کشاورزی و اقتصادی هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین تصریح کرد: سفیر صربستان در سفر اخیر خود به قزوین از منظقه تاریخی الموت بازدید کردند و توانستند با گوشه ای از ظرفیت های گردشگری استان قزوین آشنا شوند که این بازدید برایشان جذاب بود.

بخشنده یادآورشد: قزوین در بخش کشاورزی و صنعتی توانمندی های خوبی  دارد که تلاش می کنیم در این سفر بخشی از آن در معرض دید و قضاوت سفیر قرار گیرد و در بخش کشاورزی هم می توانیم مناسبات بیشتری با صربستان داشته باشیم.

سفیر 3

وی گفت: کشور صربستان صادرکننده بذرهای مرغوب کشاورزی است و امروز بازدیدی از مرکز تحقیقات کشاورزی قزوین خواهند داشت تا این ظرفیت ها را برای کشت فراسرزمینی بررسی کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین تصریح کرد: کالاهای ایرانی با کیفیت بالا و قیمت مناسب است که می تواند در بازار صربستان حضور پر رنگی داشته باشد.

بخشنده اضافه کرد: نشست تخصصی با تجار و بازرگانان استان و بازدید از نمایشگاته توانمندی های صادراتی استان در شهرک صنعتی کاسپین از دیگر برنامه هایی است که در سفر سفیر صربستان در ایران پیش بینی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز