برای تعامل در کارها:

استاندار قزوین با فرمانده جدید سپاه پاسداران قزوین دیدار کرد

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۸:۲۷:۴۵
کد خبر: ۱۲۰۵۳۴۳
استاندار قزوین با فرمانده جدید سپاه پاسداران قزوین دیدار کرد
استاندار قزوین با سردار رفیعی آتانی فرمانده جدید سپاه استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین عصر یکشنبه با سردار رفیعی آتانی فرمانده جدید سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری، ابوالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، علی فرخزاد معاون عمرانی، آموزگار مشاور استاندار و مدیرکل حوزه استانداری و حسین بی نیاز مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری حضور داشتند در خصوص تداوم همکاری سپاه در عرصه های مختلف با دستگاههای اجرایی بحث و تبادل نظر شد.

استاندار قزوین در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند سردار شاهرخی فرمانده سابق سپاه استان اظهارداشت: تمامی مسئولان باید تلاش کنند با بهره گیری از همه منابع برای خدمت شایسته به مردم نجیب استان همت کنند.

وی افزود: سپاه پاسداران در سالهای اخیر همراه بسیار خوبی با مجموعه مدیران اجرایی داشته و این تعامل موجب شده خدمت رسانی با شتاب بیشتری صورت گیرد.

جمالی پور یادآورشد: نقش سپاه در محرومیت زدایی و سازندگی بسیار تعیین کننده بوده و در شرایط کنونی نیز قرارگاه شهید سلیمانی در مقابله با کرونا اقدامات موثری را انجام داده است.

سپاه 3

وی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک الگوی شاخص در عرصه خدمت رسانی نام برد و اظهارداشت: شهید سردار سلیمانی به درجه بالایی از خلوص رسیده بود و همواره شوق خدمت در وجودش موج می‌زد و با شهادت خود به معنای واقعی کلمه عاقبت بخیر شد و امیدواریم ما نیز سعادت عاقبت بخیری را پیدا کنیم.

در این دیدار سردار رفیعی آتانی فرمانده جدید سپاه صاحب الامر استان قزوین هم اظهارداشت: رسالت مهم سپاه صیانت از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل است.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران در عرصه های مختلف توانسته بعنوان بلاگردان مردم و کشور در عبور انقلاب از فراز و نشیب های گوناگون نقش آفرین باشد و این رویکرد را در همه زمان ها اتخاذ خواهد کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین اضافه کرد: تعامل و همکاری با مجموعه مدیران اجرایی استان را رسالت خود می دانیم تا خدمت رسانی به مردم متوقف نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز