مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین:

تامین اجتماعی استان قزوین یک هزار میلیارد تومان مطالبات دولتی و خصوصی دارد

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۵:۰۴:۰۱
کد خبر: ۱۲۰۵۷۵۵
تامین اجتماعی استان قزوین یک هزار میلیارد تومان مطالبات دولتی و خصوصی دارد
مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین گفت: بیمه تامین اجتماعی استان بیش از یک هزار میلیارد تومان از بخش های دولتی و خصوصی مطالبه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  محمدرضا قاریانپور روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت هفته تامین اجتماعی برگزار شد اظهارداشت: از 19 تا 25تیرماه به عنوان هفته تامین اجتماعی نامگذاری شده و به این مناسبت برنامه های مختلفی در استان \یش بینی شده است.

وی بیان کرد: در استان قزوین بیش از87 هزار و 470 نفر بازنشسته تامین اجتماعی داریم که از تامین اجتماعی مستمری و حقوق ماهانه دریافت می کنند.

قاریانپور تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۶۴ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند که ۲۵۲ هزار نفر بیمه شده اصلی محسوب می شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین خاطرنشان کرد : سازمان تامین اجتماعی در بستر الکترونیک حدود 30 نوع خدمت اینترنتی به بیمه شدگان ارائه می کند که با این کار از مراجعه حضوری بیمه شدگان به شعب بیمه جلوگیری شده است.

قاریانپور یادآورشد: با رصد مشکلات در حوزه ارایه خدمات تعداد 180 مشکل را شناسایی کردیم و با تلاش مجموعه همکاران خود توانستیم آن را به 8 مشکل کاهش دهیم که امیدواریم با برنامه ریزی و فراهم کردن شرایط مناسب این موارد را هم حل کنیم.

بیمه 2

وی از ارایه خدمات آنلاین به بیمه شدگان حوزه درمان هم خبر داد و گفت: در حال حاضر تمام خدمات درمانی به صورت آنلاین ارائه می شود اما همچنان تعدادی از پزشکان به دلایل مختلف وارد سیستم خدمات آنلاین نشده اند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین اظهارداشت: در ارایه خدمات آنلاین شرایط مناسبی برای پرداخت هزینه پزشکان مهیا شده و تا ساعت 12 همان شب حدود 80 تا 90 درصد هزینه ویزیت پزشکان به حسابشان واریز می شود و 10 درصد باقی مانده نیز بعد از ارزیابی نهایی پرداخت می شود.

قاریانپور بیان کرد: در حال حاضر اداره تامین اجتماعی استان از مراکز بخش دولتی و خصوصی یک هزار میلیارد تومان طلب دارد که با تسویه این بدهی بخش زیادی از مشکلات حوزه درمان مرتفع خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز