فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین:

رسانه ها ناگفته ها و مشکلات واقعی مردم را با رعایت اخلاق به مسئولان منعکس کنند

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۵:۴۸:۴۸
کد خبر: ۱۲۰۵۷۹۲
رسانه ها ناگفته ها و مشکلات واقعی مردم را با رعایت اخلاق به مسئولان منعکس کنند
فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: رسانه ها مانند اکسیژن جامعه تلقی می شوند و از خبرنگاران انتظار داریم مشکلات، واقعیت ها، دغدغه ها و حرف های ناگفته مردم را با رعایت اخلاق به مسئولان منعکس کنند تا حل آنها تسریع شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست خبری و دیدار صمیمانه فرمانده سپاه استان قزوین با اصحاب رسانه روز دوشنبه در سپاه صاحب الامر استان قزوبن برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در این نشست با تقدیر از نقش ارزنده رسانه ها در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اظهارداشت: به اصحاب رسانه اعتماد و انتظار دارم به من کمک کنید تا بتوانم در خدمت مردم باشم.

وی بیان کرد: امروز با افکار و اذهان جامعه کار داریم و افکار، اذهان و انسان ها با کمک رسانه ها تبیین می شود و شما باید حرف های ناگفته ملت را در مقابل مسئولان قرار دهید و همه را پاسخگو کنید.

سردار آتانی تصریح کرد:نگاه ما به رسانه رویکرد ابزاری نیست بلکه آن را مانند اکسیژنی برای تنفس می دانیم و باور داریم در تقویت پیوند ناگسستتی ملت و سپاه نقش شما تعیین کننده است.

فرمانده تیپ صاحب الامر استان قزوین یادآورشد: برای زدودن غبار از آسمان قزوین بدون تردید به کمک همه رسانه ها نیازمندیم و از وجود شما به عنوان رزمندگان خط اول مبارزه در جنگ نرم دشمن برای انتقال نظر مردم به مدیران استفاده خواهیم کرد.

سپاه

رسانه ها در انعکاس مشکلات با رعایت اخلاق و ادبیات انقلابی همت کنند

وی گفت: از رسانه ها درخواست می کنم صادقانه مشکلات مردم را البته با ملاحظه و ادبیات اخلاقی و انقلابی به مدیران منعکس کنند تا حل شود.

سردار آتانی اضافه کرد: سپاه مولود انقلاب و فرزند ملت ایران است و کسی آن را خلق نکرده بلکه نیاز انقلاب و مردم موجب شکل گیری آن شد و به عنوان یک ضرورت حیاتی توانست از آرمانهای دینی و انقلابی دفاع کند.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین اظهارداشت: در طول 40 سال از عمر انقلاب اسلامی این نیروی انقلابی توانسته بر اساس نیازها و فراز و نشیب ها خدمات شایسته ای به نظام کرده و حوادث بیشماری را مدیریت کند.

وی بیان کرد: هر گاه کشور دچار دسیسه های متعدد از جمله غائله کردستان، حادثه آمل، جنگ و فتنه شد با ورود به میدان توانست از دستاوردهای  نظام صیانت کند و امروز هم در عرصه سازندگی و رفع محرومیت از مناطق روستایی آماده خدمت شده است.

سردار رفیعی آتانی اظهار داشت: سپاه آمد تا آسیب انقلاب را کم کند و هر جا که لزوم حضورش احساس شد با همه وجود وارد شد و در تامین امنیت پروازها تا امنیت دریاها و مرزهای زمینی به نظام و دولت کمک کرده است.

فرمانده سپاه قزوین اضافه کرد: وقتی ۱۷ هزار ترور توسط منافقان را دیدیم، سپاه حفاظت از مسئولان را بر عهده گرفت و در جنگ خانمانسوز که راه افتاد در کنار ارتش و نیروهای مردمی قرار گرفت و افتخار خلق کرد و در همه حوادث نیروی فعال و پا بکار بود

وی اضافه کرد: در ابتدای شکل گیری سپاه تعداد نیروهای ما حدود 40 هزار نفر بود و امروز با افتخار شهدای سپاه پاسداران به بیش از 40 هزار نفر رسیده و در واقع یک نسل سپاه برای انقلاب شهید شد و امروز همه نیروها آماده شهادتند تا نظام در اوج بماند.

سردار‌ رفیعی آتانی گفت: دستاوردهای انقلاب کهنه و فراموش شدنی نیست و همه ما آموخته ایم تافدا شویم ولی ملت و نظام در عزت بماند.

وی اضافه کرد: با پایان جنگ و نیاز جامعه به سازندگی با راه اندازی قرارگاه سازندگی همه پروژه هایی که زمین مانده بود توسط سپاه و بسیج اجرایی شد و این کار بدون طمع مالی بود و پالایشگاهها، بزرگراه و نیروگاه ها بسرعت ساخته شد و امروز هم در آبادانی کشور آماده خدمت هستیم.

سپاه 9

سپاه به تقویت دیپلماسی کشور کمک کرد

فرمانده سپاه استان قزوین یادآورشد: سپاه پاسداران برای تقویت قدرت دیپلماسی کشور هم پای کار بود و هر جا سیاسیون تهدید شدند حمایت کرد و توانست تصور خیالی تشکیل سرزمین از نیل تا فرات را باطل کرده و آن را به مولفه قدرت اسلام تبدیل کند و دشمنان به ظاهر بزرگ ملت را کوچک و غربی ها را که ادعای تسلط بر جهان را داشتند تحقیر کند.

وی گفت: امروز خط پدافندی به خارج از مرزها رسیده و سپاه سختی کشید تا ملت تحقیر نشود و ما خود را محصول عاشورا می دانیم که برای دفاع از عزت کشور حاضر به شهادت هستیم. 

انسجام و وحدت رمز موفقیت در امور است

سردار آتانی بیان کرد: امروز به یک تفاهمی در کشور رسیده ایم و باور داریم راه نجات کشور، دوری از اختلافات و کج سلیقگی و حفظ انسجام، وحدت و یکپارچگی است لذا همه باید پای کار باشیم و دولت برآمده از آرای مردم را برای حل مشکلات معیشت، اقتصاد، اجرای عدالت و مبارزه با فساد یاری کنیم.

وی گفت: از رسانه ها درخواست می کنم به ما کمک کنند تا شعارهای انقلاب که زنده است را عملی کنیم و در برنامه های داخلی سپاه هم امیدوارم  شرایطی را ایجاد کنیم تا روحیه و نشاط و اخلاق سپاه اول انقلاب را مشاهده کنید.

سپاه 4

فرمانده سپاه استان قزوین بار دیگر از خبرنگاران و رسانه ها خواست اگر انتقادی به روش های مدیریت در سپاه دارند و یا اشتباه و سهوی از سوی فرماندهان سپاه صورت گرفت آن را منعکس کنند و مراقب باشند تا نیروهای انقلابی دچار غرور نشده و مسیر اشتباه نروند. 

در ادامه خبرنگاران سوالات، دیدگاهها و پیشنهادات خود را مطرح کردند که سردار آتانی با حوصله و سعه صدر آنها را شنید و پاسخ داد.

نظر شما