رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر:

سازمان جوانان هلال احمر قزوین جایگاه خوبی در کشور دارد

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۰:۵۵:۵۶
کد خبر: ۱۲۰۶۶۶۵
سازمان جوانان هلال احمر قزوین جایگاه خوبی در کشور دارد
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: تعامل منطقی و عملکرد موفق سازمان جوانان در قزوین موجب کسب جایگاه شاخصی در کشور شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد گل فشان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور روز چهارشنبه با جمالی پور استاندار قزوین دیدار و گفتگو کرد.

محمد گل فشان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در این دیدار اظهارداشت: خوشبختانه همراهی بسیار خوبی در استان قزوین وجود دارد و مجموعه هلال احمر پشتوانه بسیار قوی به عنوان مدیریت بحران در استان دارد که به موفقیت ها کمک کرده است.

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر صندوقچه ذخیره ای برای دستگاه های اجرایی در حوادث است و طرح آمران، ناظران و حامیان سلامت در ایام بیماری کرونا بسیار موفق بوده و در خصوص واکسیناسیون هم همکاران این جمعیت کمک وزارت بهداشت هستند و امیدواریم حمایت ها همچنان ادامه داشته باشد.

گلفشان تصریح کرد:  یکی از بهترین حوزه های جوانان در سطح کشور در استان قزوین است و با غنای فرهنگی بسیار بالایی که در این استان وجود دارد می توان کارهای مهمی را عملیاتی کرد.

وی ضمن تقدیر از همکاران استان قزوین گفت: امیدواریم این ارتباطات و غنای فرهنگی کمک حال جوانان باشد و از آنجا که همه موضوعات و آسیب های اجتماعی حوزه جوانان به صورت زنجیروار به هم مربوط هستند جوانان استان با حمایت های استاندار بتوانند روند روبه رشدی را تجربه کنند.

در این دیدار حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در استان اظهارداشت: با توجه به معین بودن استان قزوین برای پایتخت و چند استان کشور جایگاه جمعیت هلال احمر شاخص است و باید با تامین امکانات و تجهیزات لجستیک بتوانیم در حوادث موفق عمل کنیم.

وی افزود: یکی از طرح های مهم استان احداث و راه اندازی پایگاه امدادی آنجیلاق است که پیشرفت خوبی دارد و در صورت تامین اعتبارات و تکمیل آن می توانیم در حوادث و بحرانها، ماموریت های مفیدتری را به مردم و آسیب دیدگان ارائه کنیم.

آصفی از همکاری و حمایت استاندار محترم تشکر و قدردانی کرد و گفت:  با توجه به حمایت های انجام شده از دکتر گل فشان انتظار داریم با تخصیص اعتبارات مناسب ما را در تکمیل سریعتر این پایگاه همراهی کنند.

image_2021_7_14-12_2_24_398_SMy

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در سایت انجیلاق پد آشیانه بالگرد هم پیش بینی شده و می توانیم سه بالگرد را مستقر کنیم.

وی گفت: تعامل با دستگاههای اجرایی در حد مطلوبی است و امیدواریم خدمت رسانی تقویت شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز