محمد گلفشان:

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با امام جمعه قزوین دیدار و گفتگو کرد

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۵:۵۸:۵۹
کد خبر: ۱۲۰۶۹۵۰
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با امام جمعه قزوین دیدار و گفتگو کرد
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد گلفشان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور روز چهارشنبه به همراه حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر و میرزایی رئیس سازمان جوانان این جمعیت با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین دیدار و گفتگو کرد.

محمد گلفشان در این دیدار اظهارداشت: در جمعیت هلال احمر و فعالیت های حوزه های مختلف در مجموعه فدراسیون بیشتر تاکید بر حوزه جوانان است اما حوزه امداد به دلیل حوادث مختلف برجسته تر دیده می شود.

وی اضافه کرد: شرایط هر کشور ایجاب می کند تا موضوعات مختلفی از سوی هلال احمر و صلیب سرخ بیشتر مورد توجه قرار گیرداما یکی از مهم ترین شاخص های هلال احمر و صلیب سرخ ها حوزه جوانان است که در کشور ما بر اساس تعالیم دینی نوع دوستی بسیار زیاد در این عرصه دیده می شود.

وی بیان کرد: در دوران انتشار ویروس کرونا شاهد احساس مسئولیت و مهربانی مردم بودیم و ما نیز تاکید جدی داریم تا جوانان در فعالیت های بشر دوستی مشارکت بیشتری داشته باشند و محبت و کمک انسان دوستانه را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: در حوزه جوانان اقدامات بسیار خوبی در قزوین صورت گرفته و امسال نیز بیانیه گام دوم را با جدیت پیگیری می کنیم تا عملیاتی شود.

گلفشان گفت: همه مدیران عامل ها در استان ها با انتخاب مشاوران جوان در حال آموزش مدیریت و مسئولیت پذیری به این نسل هستند و در آستانه اعیاد قربان و غدیر برنامه باشکوهی شکل خواهد گرفت.

وی اظهارداشت: در این سازمان آموزش کودکان 4 ساله تا بزرگسالان 35 ساله را بر عهده داریم که احترام به والدین از موضوعات مهمی است که در آموزش ها مورد توجه قرار دارد.

image_2021_7_14-16_40_0_232_M4f

گلفشان اضافه کرد: با برگزاری جشنواره بشردوستی در استان قزوین توانستیم استعداد یابی بسیار خوبی در سطح کشور انجام دهیم و در حوزه ازدواج  و کارآفرینی و کمک به اشتغال پایدار جوانان هم برنامه های مناسبی از سوی جمعیت هلال احمر اجرا شده است.

در این دیدار آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین هم در خصوص توجه به آموزش های دینی، اخلاقی و مهارتی به جوانان نکاتی را یادآور شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز