نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی:

ظرفیت جوانان علاقمند در خدمت رسانی استفاده شود

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۹:۴۴:۵۶
کد خبر: ۱۲۰۷۰۲۵
ظرفیت جوانان علاقمند در خدمت رسانی استفاده شود
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان جوانان علاقمندان توانا و با انگیزه ای دارد که می توانیم از آنها برای خدمت به مردم و پیشبرد برنامه های انسان دوستانه استفاده بهتری کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست جوانان فعال در جمعیت هلال احمر استان با گلفشان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی و آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر با محور گام دوم انقلاب عصر چهارشنبه در سالن باغستان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست جوانان گام دوم انقلاب و فعال در جمعیت هلال احمر استان با گلفشان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی و آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر عصر چهارشنبه درسالن باغستان قزوین برگزار شد.

فاطمه محمد بیگی در این نشست گفت: در شرایطی هستیم که با انتخابات این دوره وارد فاز مدیریتی جدیدی شده ایم و با شکل گیری مجلسی  انقلابی امیدواریم اتفاقات خوبی در کشور رخ دهد.

وی اضافه کرد: سازمانهای مختلفی در کشور داریم که مهمترین آن سازمان جوانان هلال احمر است که با حضور افرادی علاقمند در کاهش آلام جامعه و مردم انگیزه خدمت زیادی دارند و نقش آفرین هستند.

هلال 87

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جوانان علاقمندی داریم که با تحصیلات دانشگاهی و انگیزه بالا بدنبال خدمت هستند و باید از این ظرفیت بخوبی استفاده کنیم.

وی با اشاره به سفر اخیر خود به سوریه اظهارداشت: در این کشور علاقه زیادی به ایرانیان وجود دارد و حضور سازمانهایی چون جمعیت هلال احمر می تواند در فرامرزها به توسعه فرهنگ انسان دوستانه و خدمت به ملل ستم دیده کمک کند.

محمد بیگی یادآورشد: این نسل باید برای پذیرش مسئولیتهای مهم و بیشتر در آینده تربیت و آماده باشد تا مسیر رشد و پیشرفت کشور هموار شود و خوشبختانه در میان جوانان ظرفیت های ارزشمندی داریم که با بهره گیری از آن می توان خدمات موثری در عرصه های مختلف ارائه کرد.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قزوین معین استانهای مختلف است که توانمند شدن جمعیت هلال احمر می تواند به افزایش کیفیت خدمات این نهاد کمک کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز