استاندار قزوین:

۵۰ درصد جمعیت استان قزوین تا مهرماه واکسینه می شوند

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۹:۳۹
کد خبر: ۱۲۰۸۱۳۴
۵۰ درصد جمعیت استان قزوین تا مهرماه واکسینه می شوند
استاندار قزوین گفت: امیدواریم بتوانیم 50 درصد جمعیت استان قزوین را تا پایان مهرماه علیه ویروس کرونا واکسینه کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور  عصر شنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: با قرمز شدن استان مجبوریم محدودیت ها را بیشتر کنیم تا وارد پیک جدید بیماری نشویم و خدمات کادر درمانی هدر نرود.

وی اضافه کرد: مطلع هستیم که اصناف و بازاریان در شرایط بسیار سختی قرار دارند و با شیوع نوع جدید ویروس دلتا که سرعت ابتلای زیادی دارد باید اصناف و مردم پروتکل های بهداشتی را بیشتر از گذشته رعایت کنند تا مجبور به تعطیلی اصناف نشویم.

جمالی پور یادآورشد: ممنوعیت تردد شبانه در ایام قرمز کرونایی باید با جدیت بیشتری از سوی نیروی انتظامی اجرا شود و اگر خودرویی بیش از سه بار جریمه شد، یک هفته در پارکینگ متوقف رشود.

وی گفت: متولی اصلی در خصوص تعیین محدودیت و تعطیلی اصناف فقط دانشگاه علوم پزشکی است و با پیشنهاد دانشگاه، فعالیت تالارها، مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای محدود یا تعطیل خواهد شد.

جمالی پور اظهار داشت: مراسم جشن عروسی و ترحیم همچنان پرخطرترین مراکز انتقال آلودگی است لذا تاکید جدی داریم تمامی مراسم و مناسبت ها بویژه جشن اعیاد قربان و غدیر به صورت مجازی برگزار شود و مردم نذورات خود را به نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد تحویل دهند تا بین نیازمندان توزیع شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: ضمن تشکر از همکاری رسانه ها از خبرنگاران انتظار داریم مراقب باشند و اگر دستگاهی نسبت به رعایت پروتکل ها سهل انگاری کرد به ما معرفی کنند تا برخورد کنیم.

وی از شهروندان خواست در شرایط کنونی ضمن زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی، از عادی انگاری دوری کرده و همچنان خطر ویروس را جدی بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز