جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

فعالیت مشاغل گروه یک در شرایط قرمز مجاز است

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۲۰:۳۴:۳۹
کد خبر: ۱۲۰۸۱۴۱
فعالیت مشاغل گروه یک در شرایط قرمز مجاز است
جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: در شرایط قرمز کرونایی در استان فقط مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی عصر شنبه در جلسه ستاد کرونای استان که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: متاسفانه با افزایش روند بیماری کرونا در استان 4 شهرستان استان در وضعیت قرزم قرار گرفته اند و بیش از 80 درصد جمعیت استان در وضعیت قرمز است و باید محدودیت ها را اعمال کنیم تا وارد پیک بحرانی دیگری نشویم.

وی اضافه کرد: در این شرایط باید تردد مردم در بازر و مکانهای سربسته محدود شود و از برگزاری هرگونه دورهمی خودداری شود.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا دراستان قزوین تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان مانند شهرداری ها، شرکت های آب، برق و گاز در این ایام بایستی با حداکثر50 درصد کارکنان خود به صورت حضوری و50 درصد دورکاری فعالیت کنند.

وی یادآورشد: سایر ادارات می توانند با 30 درصد کارکنان به صورت حضوی و 70 درصد دورکاری فعالیت کنند و در این زمینه مدیران دستگاهها تصمیم گیری می کنند.

حبیبی اظهارداشت: همه جلسات بایستی در فضای باز برگزار شود و تشکیل جلسه در فصای بسته فقط با حضور 15 نفر مجاز است.

وی بیان کرد: تا اطلاع ثانوی فعالیت تالارهای پذیرایی ممنوع است و رستوران ها فقط به صورت بیرون بر می‌توانند فعالیت داشته باشند.  

حبیبی گفت: کمیته بازرسی و نظارت در این هفته لازم است با جدیت بیشتری عملکرد دستگاه های اجرایی را رصد کرده و گزارش هر گونه تخلف را اعلام کند.

وی اضافه کرد: در صورت افزایش بیماران قادر به پاسخگویی در بیمارستانها نخواهیم بود لذا بار دیگر از همه شهروندان، بازاریان، اصناف، کارمندان و کارگران درخواست می کنیم خطر ویروس را جدی بگیرند و برای حفظ سلامت خود و دیگران از حضور در هرگونه مراکز تجمعی خودداری کرده و پروتکل ها را جدی بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز