فرماندار آوج:

حوزه بهزیستی هنوز جزو اولویت های مسئولان و جامعه نیست

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۳:۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۲۰۸۴۷۸
حوزه بهزیستی هنوز جزو اولویت های مسئولان و جامعه نیست
فرماندار شهرستان آوج گفت: حوزه بهزیستی هنوز جزو اولویت های مسئولان و جامعه نیست و یک حوزه مغفول و ناشناخته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نصرت اله علیرضایی فرماندار آوج در دیدار رئیس وکارکنان اداره بهزیستی شهرستان که به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد،  اظهارداشت:بهزیستی حوزه وسیعی است که هنوز آنچنان که باید و شاید مورد توجه جدی مسئولان و حتی فرهنگ عمومی جامعه نیست و یک حوزه مغفول و ناشناخته است. 

وی افزود: درجامعه ما تمرکزفعالیتها بیشتر درحوزه های عمرانی و اقتصادی است وجامعه با این دوشاخص ارزیابی می شود درحالیکه زیربنا واصل بنیادین در هر جامعه ای حوزه های اجتماعی وفرهنگی هستند. 

فرماندارگفت: جمعیت تحت پوشش بهزیستی را باید جزء حاشیه نشینان اجتماعی محسوب کرد که صدایشان به خوبی درجامعه شنیده نمی شود..

وی افزود:این انسانها حاشیه نشین های اجتماعی اند که هم روح فردی وهم روح اجتماعی آنها آسیب دیده و زیر چتر حمایتی وامنیتی سازمان بهزیستی قرارگرفته اند و متأسفانه نگاه قاطبه مردم به آنها بدلیل معلولیت جسمی ویا مشکلات ناشی ازآسیبهای اجتماعی نگاه سنگینی است و همدلانه و حمایتی نیست. 

علیرضایی با تأکید بر استفاده از ظرفیت خیرین در بهزیستی افزود:  حوزه فعالیت بهزیستی حوزه متکثر و متنوعی است که برای خیرین ناشناخته است که معرفی فعالیت ها،نیازمندی ها و اولویت ها می تواند بخشی از حمایت خیرین را به این حوزه روانه کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز