معاون توسعه مدیریت و منابع شهرکهای صنعتی قزوین خبر داد:

برگزاری انتخابات مجمع عمومی ناحیه صنعتی دانسفهان

۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۰:۲۰:۰۷
کد خبر: ۱۲۴۶۰۶۹
برگزاری انتخابات مجمع عمومی ناحیه صنعتی دانسفهان
معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: سومین جلسه انتخابات مجمع عمومی شرکت خدماتی ناحیه صنعتی دانسفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ غلامرضا سالاری در نشست مجمع عمومی انتخابات ناحیه صنعتی دانسفهان ضمن تقدیرو تشکر از حضور گسترده صاحبان صنایع در بخش خصوصی و تصمیم گیری در اداره ناحیه صنعتی اظهار کرد: برگزاری این انتخابات در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و کاهش تصدی گری شرکت شهرک های صنعتی انجام شده است که با اجرای این قانون فرصتی مناسب برای حضور بخش غیر دولتی در سطح مدیریت و اجرای طرح ها و برنامه های مناسب جهت ارتقاء نگهداری شهرکهای صنعتی فراهم می شود.

وی با بیان اینکه تمامی کاندیداهای شرکت کننده در انتخابات از بین صنعتگران مستقر در ناحیه صنعتی هستند، گفت: تشکیل هیئت مدیره های شرکتهای خدماتی گامی مهم در جهت اجرای اصل 44 قانون اساسی و کاهش تصدی گری بخش دولتی است و صنتعگران در فرایندی قانونی با شناخت کامل و شفافیت, افراد مورد نظر خود را از بین کاندیداها انتخاب می کنند.

این مراسم که با حضور گسترده صنعتگران مستقر در نایحه صنعتی دانسفهان برگزار شد، پس از معرفی  9 نفر از کاندیدهای عضویت درهیئت مدیره و  بازرس پس از برگزاری انتخابات 5 نفر مدیران عامل شرکتهای شهدانه قزوین، تلاش پیشه، آبسوما، محمدرضا یوسفی و سیلیکات کاران که بالاترین رای را کسب کرده به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره شرکت خدماتی ناحیه صنعتی دانسفهان به مدت دو سال انتخاب شدند.

هم اکنون در این ناحیه صنعتی  80 قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری منعقد شده که از این تعداد 55 واحد تولیدی با سرمایه گذاری 858 میلیارد ریال و اشتغال یک هزار و 146 نفر نیز به بهره برداری رسیدند.

در راستای اصل 44 قانون اساسی و واگذاری شهرکهای و نواحی صنعتی به بخش خصوصی، تاکنون اداره 7 شهرک و ناحیه صنعتی کاسپین، لیا، آراسنج، حیدریه، خرمدشت ، آبیک و دانسفهان در استان به بخش خصوصی واگذار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز