دادستان محمدیه:

نظارت بر توزیع مرغ و تخم مرغ در شهر محمدیه تشدید می شود

۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۲۲:۰۸:۲۸
کد خبر: ۱۲۵۹۸۱۹
نظارت بر توزیع مرغ و تخم مرغ در شهر محمدیه تشدید می شود
دادستان شهر محمدیه گفت: نظارت بر صنوف بویژه توزیع کنندگان مرغ و تخم مرغ در شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان تشدید می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه چگونگی  نظارت بر توزیع مرغ و تخم مرغ در شهر محمدیه و مهرگان با حضور مصطفی کرمی راد دادستان محمدیه، روسای ادارات تعزیرات، صنعت و معدن، اتاق بازرگانی، کارشناسان بازرسی اصناف و فرماندهی نیروی انتظامی بخش محمدیه در دفتر دادستانی محمدیه برگزار شد.

مصطفی کرمی راد در این جلسه گفت: برای رعایت حال مردم ُ نظارت بر اصناف بخصوص توزیع کنندگان مرغ و تخم مرغ در شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان تشدید می شود.

وی بیان کرد: با توجه به دستور اخیر ریاست محترم قوه قضاییه در خصوص نظارت دادستان ها بر فعالیت اصناف در این راستا این جلسه با حضور روسای ادارات متولی برگزار شده است که در ادامه برای بازدید میدانی از مراکز توزیع مرغ و تخم مرغ به همراه اعضای جلسه در سطح شهر محمدیه بر نحوه توزیع مرغ و تخم مرغ  نظارت خواهد شد.

image_2021_11_11-23_1_57_902_sbn

دادستان محمدیه درخصوص بازدیدهای میدانی یادآورشد: در بازدیدها از سطح شهر بر رعایت قیمت های مصوب در زمینه مواد پروتینی و مصرفی بخصوص مرغ و تخم مرغ از سوی فروشندگان تاکید می شود. 

وی اضافه کرد: شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان به دلیل جمعیت قابل توجهی که دارند با تقاضای زیادی در اقلام اساسی روبرو هستند لذا رعایت برخی نکات ضروری است و بازرسان باید مراقبت کنند تا تخلفاتی چون گران فروشی، کم فروشی صورت نگیرد و کسبه و بازاریان با نصب برچسب قیمت ها در معرض دید عموم و رعایت موارد بهداشتی در تقویت آرامش بازار کمک کنند.

دادستان محمدیه اضافه کرد: بازرسی و نظارت دادستانی محمدیه از اصناف به صورت مستمر صورت می گیرد و ما نیز در دادستانی آماده رسیدگی به مسائل و تخلف احتمالی در رابطه با نحوه عرضه و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم هستیم.

999

کرمی راد درادامه یادآورشد: در بازدیدهای بعمل آمده از مراکز توزیع مرغ و عاملان پخش مرغ وتخم مرغ به همراه مسئولان ذیربط سه مرکز توزیع مرغ که در زمینه نحوه توزیع مرغ و رعایت نکردن نکات بهداشتی و نصب نکردن برچسب قیمت مرتکب تخلف شده بودند شناسایی و در محل اعمال قانون و جریمه نقدی شدند.

وی گفت: این نظارت ها در شهر محمدیه تشدید خواهد شد و بازدیدها ونظارت ها مقطعی نبوده و هروز به صورت مستمر انجام خواهد شد و دادستانی با جدیت تمام نسبت به نظارت بر توزیع مناسب و به موقع مرغ و تخم مرغ اقدام خواهد کرد.

کرمی راد در ادامه ضمن بازدید از برخی واحدهای صنفی و فروشندگان سطح شهر در رابطه با نصب قیمت کالاها، رعایت انصاف و نظارت بر واحدها نکاتی را متذکر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز