فرمانده انتظامی استان قزوین:

تامین امنیت پایدار و کاهش سوانح جاده ای در قزوین با برنامه ریزی هدفمند ممکن شده است

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۰:۵۷
کد خبر: ۱۲۶۴۵۳۰
تامین امنیت پایدار و کاهش سوانح جاده ای در قزوین با برنامه ریزی هدفمند ممکن شده است
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: امنیت پایدار و کاهش سوان جاده ای در استان قزوین با برنامه ریزی اصولی و علمی، تلاش شبانه روزی و همکاری مردم و همه دستگاههای اجرایی محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رزمایش آغاز طرح زمستانی پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قزوین با مشارکت دستگاههای امدادی راهداری، پلیس راه، آتش نشانی، امدادخودرو، جمعیت هلال احمر، روز دوشنبه با حضور سردار ابراهیمی فرمانده انتظامی استان، علی فرخزاد معاون عمرانی، ولی زاده معاون دادگستری ، حق لطفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر، موسی خانی مدیرعامل سازمان آتش نشانی، مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان در ایستگاه پلیس راه محور قزوین به زنجان برگزار شد.

image_2021_11_22-13_4_47_107_U7q

سردار علی ابراهیمی در این رزمایش گفت: پلیس با حضور در همه عرصه ها تلاش می کند تا امنیت مردم را تضمین کند و در این راستا از مشارکت و همکاری مردم و سایر دستگاهها نیز قدردانی می کنیم.

وی بیان کرد: ماموریت های پلیس فقط در مناسبت خاصی تعریف نشده و طرح های پلیس راه نیز محدود به زمستان نیست بلکه در همه ایام سال در تابستان، نوروز، زمستان، و سایر مناسبتها با حضور شبانه روزی و مستمر تلاش می کند در خدمت مردم باشد.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: اقدامات پیشگیرانه پلیس فقط در زمستان نیست و ما تلاش می کنیم با کمک رسانه های گروهی در ایمن سازی تردد مردم نقش مهمی داشته باشیم و دغدغه مردم را حل کنیم.

image_2021_11_22-13_8_49_922_5UV

سردار ابراهیمی یادآورشد: محورهای مواصلاتی استان قزوین با بیش از 6 هزار کیلومتر وسعت، دارای تردد بیشماری است و روزانه حدود 2 هزار دستگاه اتوبوس و 700 هزار دستگاه خودروی سواری در شرایط عادی از محورهای مواصلاتی استان عبور می کنند که تامین امنیت این سفرها نیازمند برنامه ریزی مستمر و اصولی است.

وی بیان کرد: کاهش سوانح جاده ای در استان قزوین در شش سال متوالی بدون تردید براحتی و یک شبه ممکن نشده بلکه در یک مسیر منطقی و علمی و با برنامه ریزی و همکاری همه نهادها و مردم عملی شده است.

image_2021_11_22-13_6_3_101_LCn

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: در ایام باقیمانده تا پایان سال حتما شاهد اعمال محدودیت بیشتر و یا رفع محدودیت خواهیم بود که این تصمیمات می تواند در حجم ترافیک جاده های استان تاثیرگذار باشد لذا بایستی آمادگی لازم را داشته باشیم تا بر اساس وضعیت موجود تصمیم گیری و اقدام کنیم.

سردار ابراهیمی از همکاری مستمر رسانه های گروهی و دستگاههای امدادی و  خدماتیاز جمله مدیریت بحران، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، راهداری و امداد خودرو و پلیس راه در اجرای طرح زمستانی تشکر و قدردانی کرد.

در اجرای طرح زمستانی پلیس راه از سوی جمعیت هلال احمر استان 32 دستگاه آمبولانس، 15 ست نجات، ۲۵ پایگاه ثابت و سیار، ۵ تیم عملیاتی در مرکز  و روزانه ۱۵۰ نفر در هلال احمر همکاری می کنند.

همچنین مرکز فوریت های پزشکی استان با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس،  ۳ دستگاه موتورلانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی،  ۵۰ دستگاه آمبولانس و ۳۱۰ نفر تکنسین پزشکی همکاری دارند.

image_2021_11_22-13_8_48_25_TLX

آتش نشانی نیز با بهره گیری از ۴۵ خودروی عملیاتی امداد و نجات و اطفای حریق،  ۳۰۰ آتش نشان در ۹ ایستگاه آتش نشانی داخل و خارج شهری خدمت رسانی می کند.

راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز با بهره یری از 300 دستگاه ماشین آلات سنگین، 24 تیم عملیاتی در 26 راهدارخانه و 350 نیروی راهدار در طرح زمستانی شرکت کرده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز