عزت و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و تفکر بسیجی است

۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۵:۴۵:۵۵
کد خبر: ۱۲۶۵۱۹۶
عزت و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و تفکر بسیجی است
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان قزوین گفت: عزت، افتخار، امنیت و اقتدار امروز کشور مدیون خون شهدا و تفکر بسیجی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست بصیرتی به مناسبت هفته بسیج با موضوع بسیج از نگاه مقام معظم رهبری  رو سه شنبه باحضور سرهنگ حیدری فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان قزوین، سرهنگ فیضی مسئول بسیج کارمندان، سعید بهادیوند چگینی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و جمعی از بسیجیان در شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برگزار شد. 

سرهنگ علیرضا حیدری در این مراسم اظهارداشت: امنیت و عزت امروز کشور مدیون خون شهدا و سردارانی چون شهید سلیمانی است و هفته بسیج فرصتی ارزشمند برای قدردانی از رزمندگان و بسیجیان به عنوان مهمترین نیروی مردمی است.

وی افزود: بسیج لشکر مخلص خداست و همه باید با رفتار بسیجی در خدمت نظام و مردم باشیم تا از مشکلات عبور کنیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)شهرستان قزوین بیان کرد: بسیج یک تفکر و ظرفیت ارزشمند است که اگر بتوانیم فرهنگ آن را در جامعه نهادینه کنیم بسیاری از چالش ها حل خواهد شد.

image_2021_11_23-16_33_14_749_xxd

سرهنگ حیدری تصریح کرد: ماندگاری اتقلاب با تفکر بسیجی بود و امروز هم برای عبور از ناملایمات به این تفکر نیاز داریم.

وی اضافه کرد:بسیجیان تلاشگر با ایفای نقش خود توانستند انقلاب را از گردنه های بحرانی عبور دهند و امروز هم برای عبور از چالش ها باید با اتکا به بسیج و حفظ هوشیاری و وحدت همه نیروها با درایت رفتار کنیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان قزوین یادآورشد: پیروزی در جنگ و تقدیم ۱۰۰ هزار بسیجی شهید در دفاع مقدس بیانگر جایگاه مردمی بسیج است و امروز این نهاد با حضور در عرصه فرهنگی، اقتصادی، نظامی و سازندگی موفق شده به مردم خدمت کند.

وی گفت: قرارگاه خاتم با انجام بیشترین خدمات راهسازی، سدسازی و نیروگاهی تلاش کرده بدون منت و خالصانه در خدمت انقلاب و مردم باشد و در فتنه هایی که دشمنان براه انداختند نیز توانست با حضور بموقع، کشور را از یک بحران جدی به سلامت عبور دهد.

سرهنگ حیدری اظهارداشت: بسیج در دوران کرونا هم وارد مشارکت شد و در تغسیل اموات کرونایی، اجرای طرح مراقبت در منزل، کمک های مومنانه و نیز واکسیناسیون بیماران نقش مهمی در کاهش بیماری و مدیریت آن ایفا کرد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان قزوین بیان کرد: بسیجیان با حضور در حرکت های مردمی و خیرخواهانه و کمک رسانی در حوادث غیرمترقبه از جمله سیل و زلزله نیز نقش آفرین هستند و با احساس مسئولیت اجتماعی در بسیاری از امور نیز مشارکت دارند.

وی با اشاره به نقش مدافعان حرم در ریشه کن شدن تروریسم داعش گفت: در سوریه اگر مدافعان حرم نبودند امروز ناموس مسلمین تهدید می شد و زنان مسلمین را مانند برده به فروش می رساندند لذا باید قدردان این حرکت ارزشمند باشیم و به ماندگاری تفکر مقاومت کمک کنیم.

حیدری اضافه کرد: ولایتمداری مهمترین شاخصه بسیج است و اگر امروز قدرت بازدارندگی داریم و دشمنان جسارت تعدی به کشور را ندارند با اتکا به نیروی بسیج و اقتدار کشور در صنایع دفاعی و نظامی، نانو تکنولوژی ، هسته ای و پزشکی و دانش هسته ای است.

وی گفت: متاسفانه علیرغم پیشرفت در بخش های مختلف هنوز در حوزه فرهنگی آسیب پذیریم و باید مراقب جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان باشیم و با هوشیاری و اتکا به آموزه های دینی و تفکر بسیجی در مسیر صیانت از آرمانهای انقلاب اسلامی گام برداریم.

عباسی

سرهنگ حیدری یادآورشد: اگر در حوزه اقتصادی نگاه بسیجی داشته باشیم از چالش ها عبور خواهیم کرد و این عرصه نیز تقویت خواهد شد.

وی اضافه کرد: کار در صنعت برق بسیار سخت و حساس است و تامین انرژی پایدار در یک استان صنعتی و کشاورزی اهمیت مضاعف دارد و جا دارد از همه همکارانی که با تفکر بسیجی در خدمت مردم هستند تشکر و قدردانی کنیم.

در ادامه از کارکنان بسیجی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز