تامین آب، روکش آسفالت راههای روستایی و اشتغال از مهمترین مطالبات مردم بویین زهراست

۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۳:۲۳:۱۳
کد خبر: ۱۲۶۶۰۱۰
تامین آب، روکش آسفالت راههای روستایی و اشتغال از مهمترین مطالبات مردم بویین زهراست
نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین آب شرب و کشاورزی، روکش آسفالت راههای روستایی و ایجاد اشتغال از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روح الله عباسپور نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان بوین زهرا که با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار در محل فرمانداری 

برگزار شده است اظهارداشت: خوشحالیم که  اولین سفر استاندار جدید به شهرستان بویین زهرا صورت گرفته و امیدواریم این سفر بتواند در آشنایی با مشکلات منطقه و تسریع در حل آنها مفید باشد.

وی افزود: همه مدیران بدانند امروز معیشت مردم از مهمترین چالش ها و مشکلات است و کاهش ارزش پول ملی نگران کننده است و بایستی دئر مسیر تقویت ارزش ریال اقدام کنیم.

عباسپور تصریح کرد: موضوع اشتغال در مقطع کاردانی حل شد ه اما در حوزه کارشناسی همچنان چالش داریم و  رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس، اهمیت مسائل اقتصادی و فرهنگی را یادآور شدند و عدالت اجتماعی نیز یکی از مطالبات مردم است  که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نوع پرداختی ها در دستگاههای اجرایی نیز باید عدالانه شود و برخی به دلیل نوع استخدام خود حقوق کمتری دریافت می کنند که این این وضعییت بایستی سامان دهی شود.

عباسپور اظهارداشت: مردم  با جریان انقلابی و اصول گرا اتمام  حجت کردند لذا همه باید تلاش کنیم به مطالبات به حق مردم پاسخگو باشیم تا مردم بی اعتماد و نا امید نشوند.

1211

رئیس مجمع نمایندگان استان در ادامه گفت: یکی دیگر از مشکلات ما در شهرستان بویین زهرا کمبود اب شرب است که سایر بخشها را تحت تاثیر خود قرار داده است.

عباسپور افزود: سد بالاخانلو به عنوان یکی از پروژ های مهم و اولویت دار شهرستان است که برای تکمیل آن   ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که از استاندار محترم برای تخصیص اعتبار لازم انتظار مساعدت داریم.

وی گفت: خط ریلی قزوین به رشت و آستارا می تواند  در جابجایی کالا و نیز صادرات در شمالغرب نقش محوری داشته باشد که استفاده از این شبکه برای صنعتگران نیز مفید است.

نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راه های روستایی در شهرستان وضعیت مناسبی ندارد و تخریب شده و نیازمند روکش آسفالت است و در عرصه کشاورزی هم با وجود بهره برداران کوچک نیاز  است تا برای تامین منابع آبی کشاورزان و اجرای طرح انهار اقدام مقتضی صورت گیرد.

عباسپور اضافه کرد: تولید مهمترین محور اقتصاد مقاومتی است که باید به این بخش توجه جدی شود و مورد حمایت قرار گیرد تا بتوانیم ظرفیت های موجود در شهرستان های بویین زهرا و آوج در حوزه تولید محصولات کشاورزی و دامی را شکوفا کنیم.

وی یادآورشد: بر اساس مصوبه مجلس بایستی تولیدات خرد و مشاغل خانگی در روستاها حمایت شود و در راین راستا تامین تسهیلات ضروری است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز