آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱۷ دی ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۳:۵۷
کد خبر: ۱۲۸۳۲۶۷
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱۷ دی ۱۴۰۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته هیچ بیماری بر اثر ویروس کرونا فوت نکرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد حسن ارداقیان در خصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی استان اظهارداشت: در بیست و چهار ساعت گذشته 26 بیمار جدید با ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستانهای استان بستری شدند که با این افراد مجموع افراد بستری به 120 نفر رسیده است.

وی بیان کرد: خوشبختانه در شبانه روز گذشته هیچ بیماری بر اثر کرونا جان خود را از دست نداده است و روز بدون فوتی را سپری کردیم.

ارداقیان تصریح کرد: موارد قطعی ابتلا به کرونا 16 نفر و بیماران بدحال نیز 9 نفر است که در این مدت 23 نفر نیز از بیمارستان ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 45 هزار و 640 نفر در بیمارستانها بستری شدند و تعداد فوتی ها نیز 2 هزار و 681 نفر ثبت شده است.

download

وی اظهارداشت: موارد قطعی ابتلا به کرونا 125 هزار و 622 نفر و موارد محتمل و مشکوک نیز 21 هزار و555 نفر بوده است.

ارداقیان تعداد ترخیص شدگان کرونایی از بیمارستانها را در استان 36 هزار و 813 نفر اعلام کرد.

وی در خصوص وضعیت واکسیناسیون استان نیز گفت: تاکنون 93.1 درصد جمعیت 12 تا 18 سال استان واکسن نوبت اول و 75.64 درصد این سنین دو نوبت واکسن خود را دریافت کرده اند.

ارداقیان بیان کرد: همچنین 94.23 درصد جمعیت بالای 12 سال دز اول، حدود 83.33 درصد جمعیت دو نوبت واکسن و 13.19 درصد جمعیت هر سه نوبت واکسن خود را دریافت کرده اند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز