کمیته امداد امام خمینی، بال مهربانی نظام است

۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۳:۴۴:۲۳
کد خبر: ۱۲۸۹۷۴۸
کمیته امداد امام خمینی، بال مهربانی نظام است
معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی گفت: کمیته امداد بال مهربانی نظام است و هر جا قصور دستگاههای اجرایی به فقر منجر شده این نهاد با اقدامات خیرخواهانه آن را جبران کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ همایش وکیل مهربانی و مراسم تجلیل از وکلای نیکوکار یکشنبه شب با همکاری کمیته امداد و کانون وکلای دادگستری استان قزوین در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار شد.‌

در این مراسم که صباغیان معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد، علی شعبانی رئیس کل دادگستری، حق گویان مدیرکل امداد استان، سید محمد حسینی رئیس کانون وکلا و جمعی از خانواده های وکلا حضور داشتند از 60 نفر از وکلای نیکوکار تجلیل شد.

جعفر صباغیان در این مراسم اظهارداشت: روان شناسی جزایی موضوع مهمی است که باید به آن اهمیت داده شود و در این میان نقش وکلا در احقاق حق بسیار ارزشمند است.

وی بیان کرد: وکلا از اقشار مظلوم جامعه هستند و وکالت فقط یک شغل برای کسب درآمد نیست بلکه مسئولیتی شریف و انسانی است که به احقاق حق مظلومان کمک می کند.

3233

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی تصریح کرد: متاسفانه افکارعمومی و توده های مردم یک نگاه اشتباهی در جامعه نسبت به وکیل دارند که این رویکرد باید تغییر کند زیرا امروز در جوامع پیشرفته وکلا تنها گروهی هستند که دادستان مردم مظلوم هستند و اگر حکومت به مردم ظلم کند جامعه وکلا اقدام می کنند.

صباغیان تصریح کرد: وکلا همواره نگاه حق طلبانه خود را به مسئولان کشور منعکس می کنند و وکیل منادی حق طلبانه جامعه است و جلوی انحراف کارگزاران را می گیرد.

وی گفت: رسالت وکیل فقط قبول یک پرونده و گرفتن حق الزحمه نیست بلکه شما وکیل مدافع یک جامعه و منادی حق طلبانه مظلومان هستید که باید جایگاهتان برای عموم مردم تبیین شود.

صباغیان در ادامه گفت: کمیته امداد بال مهربانی نظام است و هر جا دستگاههای اجرایی قصوری دارند که به فقر منجر شده این نهاد وارد خدمت شده و با اقدامات خیرخواهانه آن را جبران کرده است.

وی اظهارداشت: وکیل بال مهربانی مردم است و ندای مظلومان را به گوش قاضی می رساند و شما به افرادی کمک‌ می کنید که مظلوم و هم ‌محرومند و با ارشاد و معاضدت قضایی به کمک نیازمندان آمده اید که جای تقدیر دارد. 

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی اظهارداشت: در این نهاد بیش از 17 عنوان برنامه و 120 نوع خدمت داده می شود که خدمات حقوقی و قضایی آن هم بسیار ارزشمند است و توانسته گره گشای مشکلات مددجویان باشد. 

در ادامه از درگاه پرداخت الکترونیک صدقه کمیته امداد استان قزوین رونمایی شد.

3333333

با راه اندازی سامانه پرداخت الکترونیک صدقه با استفاده از سیستم«کیو آر» ضمن تسریع در کمک رسانی، صرفه جویی در هزینه ها،پیشگیری از سرقت و استهلاک پول ملی، حذف مراجعه حضوری به کمیته امداد در دوران کرونا و بی نیازی به صندوق صدقات زمینه ساماندهی کارها نیز مهیا می شود.

مهدیه بیگلری از فرزندان معنوی کمیته امداد هم یک دکلمه اجرا کرد.

در پایان از 60 وکیل حامی و خیر تجلیل شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز