از کار خیر و حمایت از یتیمان لذت می برم

۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۳:۵۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۸۹۷۵۰
از کار خیر و حمایت از یتیمان لذت می برم
حامی طلایی کمیته امداد امام خمینی گفت: از کارهای خیرخواهانه، دستگیری از نیازمندان و حمایت از یتیمان لذت می برم و برکت آن را در زندگی احساس می کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ همایش وکیل مهربانی و مراسم تجلیل از وکلای نیکوکار یکشنبه شب با همکاری کمیته امداد و کانون وکلای دادگستری استان قزوین در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار شد.‌

در این مراسم که صباغیان معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد، علی شعبانی رئیس کل دادگستری، حق گویان مدیرکل امداد استان، سید محمد حسینی رئیس کانون وکلا و جمعی از خانواده های وکلا حضور داشتند از 60 نفر از وکلای نیکوکار تجلیل شد.

در این مراسم از حامی طلایی کشوری دکتر مهدی کیانی و همسرش خانم دکتر هاشمی که حامی بیش از ۳۲۰ کودک یتیم هستند تجلیل شد.

مهدی کیانی در خصوص لذت خود از کار خیر اظهارداشت: خود را عضو کوچکی از خانواده ایتام می دانم به طوری که از سال ۹۴ با حمایت از ۱۰ کودک معنوی کارخیر خود را شروع کردم و پس از 4 سال این تعداد را به 300 کودک گسترش دادم.

3233

وی بیان کرد: انرژی مثبتی که از این کودکان می گیرم با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست و روحیه ام را مضاعف می کند و گاهی که نامه های دختران خردسال حمایت شده را می خوانم لذت دنیا را به من می دهند که وصف شدنی نیست.

کیانی گفت: بخشش و صدقه دادن یک امتحان الهی است و هر کس که لذت کمک به دیگران و کار خیر را تجربه کند هرگز از آن دست نخواهد کشید.

این حامی طلایی کمیته امداد اضافه کرد: کسب درآمد حتما لذت دارد و خرج کردئن نیز لذت دیگری دارد اما نحوه هزینه شدن ثروت بسیار مهم است و من به واسطه دعای خیر پدر و مادرم با افتخار وارد این کار شده ام و از آن لذت می برم.

مهدی کیانی از هر استان 10 کودک یتیم را تحت پوشش مالی و حمایتی خود قرار داده و در حال حاضر حامی 320 یتیم است.

در ادامه از درگاه پرداخت الکترونیک صدقه کمیته امداد استان قزوین رونمایی شد.

با راه اندازی سامانه پرداخت الکترونیک صدقه با استفاده از سیستم«کیو آر» ضمن تسریع در کمک رسانی، صرفه جویی در هزینه ها،پیشگیری از سرقت و استهلاک پول ملی، حذف مراجعه حضوری به کمیته امداد در دوران کرونا و بی نیازی به صندوق صدقات زمینه ساماندهی کارها نیز مهیا می شود.

image_2022_1_24-0_11_30_116_grn

مهدیه بیگلری از فرزندان معنوی کمیته امداد هم  دکلمه ای اجرا کرد.

در پایان از 60 وکیل حامی و خیر استان تجلیل شد.

 

 

نظر شما