آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۴:۴۷
کد خبر: ۱۳۲۱۲۲۷
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته با ابتلای ۲۰ بیمار جدید به ویروس کرونا تعداد بستری های استان به ۱۱۴ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ عبدالله دیدبان در مورد وضعیت کرونایی استان اظهارداشت: در بیست و چهارساعت گذشته با ابتلای ۲۰ بیمار جدید به ویروس کرونا در حال حاضر تعداد افراد بستری در بیمارستانها به ۱۱۴ نفر رسیده است.

وی اضافه کرد: در بیست و چهارساعت گذشته خوشبختانه فوتی بر اثر ویروس کرونا ثبت نشده است.

دیدبان تصریح کرد: در شبانه روز گذشته تعداد بیماران بدحال به ۴ نفر رسیده که در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی بستری شده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان ۲۱  نفر هستند و در مدت یاد شده تعداد ۲۷ نفر از بیماران نیز پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شده اند.

دیدبان گفت: از ابتدای انتشار ویروس مهلک کرونا تاکنون ۵۰  هزار و ۲۳۰نفر در بیمارستانهای استان بستری شدند و دو هزار و ۸۸۱  نفر نیز متاسفانه فوت کرده اند.

وی بیان کرد: موارد قطعی ابتلا به کرونا تاکنون به ۱۴۳ هزار و ۷ نفر رسیده و موارد محتمل و مشکوک نیز تعداد ۲۴ هزار و ۱۷۱ نفر گزارش شده است.

به گفته این مسئول با کمک کادر درمانی و بهداشتی تاکنون ۴۰ هزار و ۹۷۰ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستانها مرخص شده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اظهارداشت: در حال حاضر  ۹۶/۲۲ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان نوبت اول و ۸۹/۱۹ درصد نوبت دوم و ۴۲/۱۵ درصد نیز نوبت سوم واکسن خود را تزریق کرده اند.

دیدبان یادآورشد: همچنین ۱۷/۸۸ درصد جمعیت ۵ تا ۱۲ سال نوبت اول و ۷/۸۷ درصد جمعیت نیز دز اول و دوم واکسن را دریافت کرده اند.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز